Seamaster only!

Vroeger gingen kasten na verloop van tijd schilferen. Wss in de tijd van Herman-Sr. :innocent:

1 like

Was ook “bloody” serieus , maar dan richting @EVH
Alles is beter dan die nieuwe Seamonster.

1 like

Bah

2 likes

Zijn anders prima zwembaden!!

Enkel welk horloge doe je om als je erin aan het relaxen bent?

Deze wellicht? Wat denk jij @EVH ?

10 likes

SSStttttttttt. :shushing_face:

1 like

Jaaahh …
Of de Aqua Terra van @Lars

2 likes

Omega Seamaster Planet Ocean 2201.50 :star_struck:

Met dank aan Monsieur @WristCandy!

14 likes

Kijk die stalen kast in het avond licht shinen :sunglasses:

20 likes

Zo dan deze heb ik nog nooit gezien, welke type is dit? Super gaaf model

1 like

Via deze weg een welkom op ons forum @Sandwich! Dank voor je compliment over mijn Omega Seamaster Ploprof 1200m steel on steel versie :sunglasses: Inderdaad een model wat je niet super vaak tegen komt maar wel een icoon en dijk van een horloge!

Ik las in je voorstel rondje dat je niet zo’n grote pols hebt… ik ook niet. Ook ongeveer 16,5 à 17 com. Deze Ploprof draagt “relatief” klein door de korte lug 2 lug van net geen 48 mm (even uit mijn hoofd).

Veel plezier op het forum :smiley:

2 likes

Mooie foto Marco! Contouren zijn goed zichtbaar :ok_hand:

Said no one ever before :joy:

1 like

FD19B3F0-B1D7-4689-852D-CEB029423129

5 likes

Whoop whoop… net de nieuwe Isofrane via WatchObsession binnen (zondagavond besteld, net geleverd door PostNL) Staat erg goed op de Ploprof moet ik zeggen… en dat heerlijke vanille luchtje :yum: Alleen de band door de keepers wurmen gaat erg erg moeizaam :grimacing:

Check…

18 likes

Subtiel bandje op een subtiel horloge :grin:. Staat hem wel goed. :ok_hand:

1 like

18 likes

De AT op het laatste James Bond bandje.

6 likes

Mooie combinatie :ok_hand: Zeker gezien de kleine oranje details die in het horloge verwerkt zitten.

1 like

Helemaal mee eens!

11 likes

Aangezien er geen interesse is in mijn Seamaster, gaat hij lekker weer in roulatie, als dagelijks horloge samen met m’n andere duiker. Mooi setje :grinning::+1:t2:

14 likes