Een visje voor mijn duiker
Schitterend werkelijk
Jammer dat er geen fijnafstelling op de gesp zit helaa
Schitterend. De blauwe is al zeldzaam in het wild, maar deze vermoed ik nog net iets meer.
Vind ik ook een minpuntje. Maar maakt de sluiting wel lekker plat!
Klopt haast nergens op voorraad
Dankzij forumvriend Crownguard toch gevonden
Prachtig man
Heppu nog stickers in de sluiting zitten?
Yup, een leuk accent icm met rode seamaster woordje
nee, effe serieus, gewoon niet verwijderd, aangezien ik hem niet of nauwelijks op staal draag.
Ik wissel steeds en denk dat ik m op staal toch t mooist vind.
Maar voor alle zekerheid, zitten je springbars wel goed ingeklikt? Lijkt niet zo bij deze;
Dat heb je goed gezien, echter dat ontdekte ik recent pas toen ik de stalen band er af wilde halen, dat ging bijna niet, uiteindelijk na veel gepruts, geduld, lugs afplakken en proberen had ik hem los, pushpin is niet echt lekker, veert niet goed in/uit. Heb hem nu even op leer bandje gedaan en dat laat ik voorlopig zo. Ik wil er mee langs AD maar dat doe ik als Corona weer beetje onder controle is, ik ga niet onnodig met OV of überhaupt “winkelen”.
Sowieso vind ik het erg lastig bij deze om met die solid end links de stalen band te wisselen, maar kan ook aan mijn techniek en/of methode/tools liggen.
gelukkig is er tot nu toe niks beschadigd met bandewissel maar zoals gezegd, 1 pushpin is niet helemaal lekker meer.
Bedankt voor je scherpe oog.
Kon je de superioriteit van jouw kennis niet op een andere manier botvieren, die ook gewoon volgens de regels is?
Die arme vent kan nu zijn hele advertentie opnieuw maken. @RLC