Seamaster only!

Zo hoort het, lekker gebruikt, fullsize, automaat, lekker faden door de zon, wat een heer-lijk horloge. Ik heb hem ook gehad. In zwart (mheh) daarna blauw (yay)
Altijd met golfjes, preceramic.
Wat een toekomstige classic. Komt ooit terug, for sure. Draagcomfort is ongekend, zeker voor die tijd. Nu zit ik een beetje in mijn Rolexperiode, dat ik dat helemaal tof vind, maar oeh lala. Wat een down to earth rammer is het toch, die oldscool SMP! En die tramrails is zó uniek, en wat mij betreft hoort ie op de rails.

2 likes

Tx. Deze is 42 mm.

1 like

Ik ben het volledig met je eens op alle punten :sunglasses:. Een Rolex komt er wellicht ook ooit bij mij, maar voorlopig niet. Ik moet zeggen dat ik op dit moment erg tevreden ben met mijn collectie, met als kroonstuk de Seamaster. Ik ben blij met die rust, alhoewel ik me afvraag hoelang dat nog duurt :joy:. Maar één ding is voor mij zeker: mijn Seamaster gaat niet weg!

2 likes

8 likes

De mijne gaat ook nooit meer weg💪🏽

1 like

Ik ben sinds vandaag ook weer een zeer gelukkige Seamaster drager.
Dat heb ik een tijdje moeten missen.


:heart_eyes:

Zie ook mijn New Arrival topic als je dat leuk vindt.

24 likes

Welcome back to the club :sunglasses::+1:

2 likes

Nieuw model is super mooi!

Die open achterkant is zo ontzettend fraai met dat mooie uurwerk!,

1 like

Dat vind ik nou juist minder bij een Diver passen, blijf persoonlijk meer hangen aan het voorlaatste model.
Vind de dichte achterkant van de PO 2500 D ook mooier t.o.v. de PO 8500.
Wat een mazzel al deze meningen/smaken voor de doorloop van de diverse uitvoeringen. :wink:

3 likes

Ik begrijp je standpunt!, :ok_hand:

2 likes

Dank je, al is het slechts een mening. :wink:

2 likes

Doet niks af aan de waterdichtheid. En als je er een mooi binnenwerk in plaatst mag het ook gezien worden. Vind het ook zeer fraai… (da’s dan weer mijn mening.)

2 likes

Daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld.
Voor beiden valt wat te zeggen en het oude model is niet minder mooi maar totaal anders.

Ik vind het persoonlijk wel gaaf en een meerwaarde. Vooral omdat ik geen horloges meer had met zicht op het uurwerk. En deze kunstwerkjes mogen inderdaad gezien worden. Tijden veranderen zolang het maar 300m waterdicht is.

3 likes

20 likes

Hier nog een oudje, blijft een mooie aanwinst. :+1::+1:

10 likes

En een nieuwe
2

11 likes

Voor het eerst een dag op het werk.

23 likes

17 likes

Er komen nu toch best wat foto,s van het nieuwe model Seamaster

Eens kijken waar nu de interesse naar uit gaat

Er was best wel veel weerstand tegen de zgn waves

  • Ik vind de nieuwe seamaster mooier dan het vorige model
  • Ik vind het oude model nog steeds mooier

0 stemmers

Optie 3, de oude waves is de mooiste :sunglasses:

6 likes