Ik ben wel benieuwd. Moet bekennen dat de originele stalen band ook wel een belangrijk deel van het geheel is wat betreft uitstraling dus inderdaad bij de meeste plaatjes van een SMPc op leer denk ik ook mwa…
Maar goed, zou toch wel leuk zijn om te kunnen afwisselen.
Of gewoon een ander horloge dragen dat op leer zit af en toe hè.
Zeker waar, niks gaat boven de originele band uit, wat betreft uitstralen, leer of nato draag wat fijner.
of de rubberen band op dit model. Helemaal super!
Klopt, alleen kan dat lastiger gedragen worden met kleding met lange mouwen lijkt mij.
Voor van de zomer wordt die nog wel besteld.
Tussen al het reguliere Seamaster ‘geweld’ hier, mijn recent - van @Alex093 - overgenomen, in heel mooie conditie verkerende maar bescheiden vintage (70’s) Seamaster Quartz
Mooi op die blauwe band😍
Wat is jou ervaring van het dragen van een rubber band onder wat nettere kleding?
Go or no go?
Je krijgt er bij omega wel een mooi pakketje bij als je een nato besteld.
Zelfs de pushpins zitten nog in een signeert kokertje😄
Gelijk een mooi hoesje om de band in te bewaren, mooi gemaakt!
Ja dat is dan ook exact de goeie kleur. Staat goed!
Tja “go or no go”… ik gebruik de rubberen band alleen als ik op vakantie ga. Leer op een SMPc vind ik echter wél een no go, maar gewoon dragen wat je zelf prettig vindt.
Zo blijft ie het mooist… heb een paar banden voor de seamaster 300 c maar merk dat ik metaal het prettigst en mooist vind.
Heeft iemand toevallig ervaring met de rubberen straps van Zealande?
'k heb een Zealande. Fijne band: past perfect en voelt goed aan. Wel heel wat dunner dan 'k had verwacht.
edit:
als je wat aandringt krijg je tot 20% korting (maar mocht ik niet zeggen)
Ja?
Ik wil het t.z.t. wellicht als cadeau onder de boom vragen.
Ons geheim.
Hier ook een tevreden Zealande gebruiker, uitermate comfortabel en prima kwaliteit. Ter inspiratie even naar boven scrollen ️