Seamaster only!

Wat voor Omega nummer is dit? Dank!

20 likes

4 likes

Ah lekker snel. Kun je hem tenminste gaan dragen :+1: Die streepjes tussen de 15 en 20 kun je er zelf altijd nog tussen maken.:grimacing: Ik zag toevallig wel een ‘originele’ blauwe op eBay voorbijkomen, nooit eerder gespot

Vermoedelijk de 2512.30

1 like

16 likes

9 likes

Lijkt wel zwart hè? Hij is toch echt blauw. Veelkleurig afhankelijk van het licht.
Wil eigenlijk de nieuwe 42 mm met de witte golfjes wijzerplaat en zwarte bezel erbij dit jaar.
Dat zou dan de derde seamaster diver worden. Nee, deze en mijn zwarte ‘peter blake’ doe ik er niet voor weg. Maar zien hoe het loopt, financieel gezien, of t eruit kan. Het liefst voor de zomer, om mee te shinen natuurlijk. :grinning:

13 likes

Vrijdag eindelijk weer In bezit, gaat wel waarschijnlijk het blauwe in gezien een Datejust weer kriebelt :thinking: We’ll see.

20 likes

21 likes

Mijn favoriete Seamaster (alhoewel de vintage 60’s duikers nóg mooier zijn)…deze is licht getweaked met een Non-AC dial

6 likes

Vandaag in ontvangst mogen nemen :heart_eyes:

8 likes

9 likes

‘Peter Blake’ op Ko :sunglasses:

6 likes

🥰

23 likes

Ben denk ik een beetje verliefd geworden … :heart_eyes:

https://www.fratellowatches.com/wp-content/uploads/2019/04/Omega-Seamaster300M.015.jpg

17 likes

7 likes

Mijn Seamaster is terug van een kleine revisie. Nieuwe pakkingen, kronen, batterij, veer van de draaibezel…

6 likes

Mooie combi, bij twijfel doen :wink:

Ben toch voor iets anders gegaan :+1: