Seiko 5 Only: laat ze zien!

9 likes

8 likes

Deze laatst hier overgenomen maar wil er graag een ander bandje om. Zit zelf te denken aan leer of suède maar kom er niet aan uit. Zag ook dat de maat 19 mm was. Iemand hier tips of ideeën of beter nog foto’s van een gelijkwaardig model.
Ik ben benieuwd.

8 likes

Gezien de zwarte omlijsting van de indexen en de wijzers, zou ik kiezen voor een

zwarte lizard band.

1 like

Alles is ijzer

5 likes

Dank je voor je reactie @Aamon
Zat zelf te denken aan bruin/donkerbruin leer maar wat je zegt over de indexen en de wijzers zit wel wat in. Heb eens zitten kijken op de site van horlogebanden.com en heb een zwarte lizard gekozen. :ok_hand:
Andere kleuren/materialen kan altijd nog

1 like

Mooi :heart_eyes:

1 like

9 likes

Vandaag mijn bandje binnen gekregen en er gelijk op gezet. Vindt het wel geslaagd.

14 likes

Leuk bandje. Staat goed!

1 like

Nice @Laika :ok_hand:

1 like

14 likes

@Laika

Uncle seiko heeft er tegenwoordig ook stalen banden voor, voor het geval je de originele bracelet niet zo mooi vind, en hem toch ook op staal wil dragen. Ik heb de snxs79 nu een tijdje op een president en deze bevalt me prima. En zo hebben ze nog wat versies.

8 likes

Nice @Watchout4thebus :ok_hand:

10 likes

Weer een nieuw bandje voor de vijf, ben nog een beetje zoekende wat ik het mooist vind. Er komen er nog een paar binnen maar deze kan ik wel waarderen. Het zit ook prettig. En afwisselen is ook niet erg.

7 likes

Mijn Seiko 5 Mini monster vandaag

9 likes

Mijn SNXA17K

11 likes

SNKL47

8 likes

11 likes