Seiko 5 Only: laat ze zien!

Wachten op dochterlief…

11 likes

11 likes

I’m a sucker voor een mooi 5-je :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::blush:

Mooie band! Waar heb je die vandaan?

1 like

9 likes

Sorry dacht dat je een andere band bedoelde. Had gereageerd maar die reactie weer weggehaald.
Deze stalen band waar je opr reageerde zat bij de horloge en die heb ik via dit forum overgenomen.

Hier mijn vintage Seiko 5. Helaas wat speling opde rotor, maar hij tikt nog.

Fijne avond!

7 likes

Interessante wijzerplaat! Weet je ook het ref.nr. van dit model?

Fotootje van achterzijde, case back?

6 likes

Bij dezen!

3 likes

Op de achterzijde, case back, staat het model nummer:

7019-8180

Dat nummer kun je opzoeken op internet.

En dan zie je dat jouw vintage Seiko niet overeenkomt met de afbeeldingen op internet.

Het is géén echte Seiko, géén door Seiko gemaakt model. Het is een samenraapsel van onderdelen.
Zoiets noemen we wel een Mumbai special…

1 like

Ik ben even gemakzuchtig en doe een crosspostje.

SNK’tje in actie in de vrieskou.

5 likes

Leuk, vrolijk bandje!
Zie je niet zo vaak.

1 like

Dank voor je bericht, ik ga eens op onderzoek uit.

Grtz

Niet zo duidelijk, maar ook de blauwe SNK aan vandaag…

8 likes

Vorig jaar april werd ik weer enthousiast gemaakt over horloges door mijn collega. Op Ebay kwam ik een leuke Seiko 5 tegen. Er volgde een bod en een aantal dagen later had ik de bieding gewonnen… Ik was alleen even vergeten om goed de omschrijving te lezen… Hij was namelijk wel erg klein toen hij arriveerde met de post.
Jawel, ik had een dames model gekocht :face_with_peeking_eye: Mijn eerste aankoop was direct een miskoop. Ik had weer een wijze les geleerd.

6 likes

Is dat een MOP?

(Mother Of Pearl).

Paarlemoer.

Nee, een slechte foto bij kunstlicht. :wink: Het is een zilverkleurige sunburst.

Op de foto ziet hij er niet zo klein uit. Toch niet voor een Seiko 5. Wat is de diameter?

Daar verkeek ik me ook op. Hij is 26mm.

1 like