Deze komt morgen bij mij binnen, maar dan in 't antraciet… Maar ik kijk ook al likkebaardend naar die Gene Kranz…de witte zou ik denk ik kiezen maar de zwarte is ook prachtig
Prachtige kleurrijke knaller!!
Super mooi man. Ik twijfel nog hoor over de kleur. Zie een zwarte ook wel zitten als wat meer formeel horloge.
Prachtig! Hoe bevalt die?
Ik heb exact hetzelfde. Zit als sinds release te dubben maar hak de knoop telkens niet over…ik vind de zwarte plaat met de zilveren bezel echt heel mooi.
De zilveren zou ik enkel kiezen vanwege de connectie met Gene. Maarja …
Miss de zwarte herintroductie en de zilveren OG?
Met beide kan je niet mis gaan
Heeft de zwarte ook een sunburst plaat of is die gewoon diep zwart, @Aamon ?
Classic black dial.
Dus géén sunburst o.i.d.
Kleine vertraging. Ik heb er dusver maar een paar uur van kunnen genieten. Hij moet nog even in de berging zijn beurt afwachten. Dus nog even geen mooie foto’s en mogelijk NA draadje.
Maar tot nu: wow. Ik ben verbaasd over de kwaliteit van de afwerking. Het zit allemaal gewoon goed in elkaar.
De gelakte plaat heeft een mooie diepgang. De indices reflecteren lekker en alles heeft een klassieke vintage vibe. Dit komt helemaal tot zijn recht omdat ze hardlex in plaats van saffier gebruikt hebben als glaasje.
Wat ik leuk vind is dat er ook een stijltje om het datumvenster zit. Én de contrasterende datumwieltjes. Alles zit tot dusver goed in elkaar.
De bijgeleverde metalen band is gaaf, maar om het nog meer die vintage vibe geven heb ik er een zwart lederen band opgezet. Die is nog niet helemaal perfect, dus de zoektocht naar een zwarte 60’s stijl band is gaande.
Ik heb nog drie foto’s die ik kan delen. Deze zijn echter wel gemaakt in een lage lichtomgeving.
Binnenkort gaat de “Kranz” vaker voorbij komen!
Net toen ik meer naar de zilveren versie neigde, ik heb al zo veel black dials gehad…
Ge-wel-dig! Ook op dat zwarte leer heel veel karakter!
Kijk. Er komen er meer bovendrijven nu. Geniet ervan! Echt een pracht.
Is de zaterdag blauw en zondag rood?
Leuk mensen! Hoe meer Kranzjes, des te meer vreugd hahaha.
Same here. Ben op zoek naar een mooie zwarte leren band. En dan het liefst ook nog een Seiko doornsluiting in de jaren 60-stijl of uit de jaren 60.
Yep🫡
Bijna twee jaar geleden, aan het begin van mijn horlogehobby, kocht ik een Presage nieuw, en nu deze 5, na vele pre-loved en meestal vintage Seiko’s en Orienten. Met deze kan ik het water in, is het idee. Heb hem met saffierglas laten uitrusten. Viel voor de zacht-grijze sunburst en de sobere, evenwichtige wijzerplaat.