Ik zag dat het plaatje erg verkleind werd omdat ik de verkeerde link had gecopypaste. Hierbij de opklikbare grote:
Het is niet alleen de Panda die mooi is.
Met zwarte wijzerplaat is ook een plaatje.
Haha, zo erg was het niet hoor. Maar ik wilde je dit topic niet onthouden. Ben zelf erg happy met mijn twee 6138 bullheads dus het was niet dat ik wat tegen jouw panda had . Gaaf ding hoor! En je hebt er gelijk dit topic even mee afgestoft
Groeten van de bruine bullhead:
Maar dan het liefste wel met gouden kast
Gouden kasten van Seiko 6138 wil je niet echt, die worden zo.
Seiko modificatie by-MarcoT. Wijzerplaat van DAGAZ met als extra een plexiglaasje de wijzers origineel.
Nog meer foto’s natuurlijk
?? Ander topic toch?
Maar meteen even posten ter support van de 6138 ‘quarantaine’, maar ik begrijp ook je insteek wel een beetje hoor😋
Een mooie onderhoudsbeurt van een 6138, met nog twee leuke korte filmpjes van het uurwerk in bedrijf (al heb ik geen idee waar ik moet kijken, maar goed):
Ik heb een mooi cognac alligator bandje voor mijn 6138 panda gekocht. Misschien wat over the top, maar ik vind het mooi. En de kleur matcht aardig met de punt van de secondenwijzer:
Mooi hoor! Waarom ‘over the top’? Vind hem eerder wat aan de bescheiden kant. Wel verfijnd eigenlijk.
Ja, hij is verfijnd inderdaad. Ik bedoel met over the top meer dat ik niet vaak een alligator band op een 6138 zie. Maar ik vind dit juist inderdaad een hele mooie combi zo.
Hij kan het hebben
Op MP een (volgens mij) originele Bullhead te koop. Ik ben voorzien maar de biedingen zijn nog niet superhoog… Profiteren van de vakantietijd??
Juist erg hoge biedingen gezien het werk dat er aan moet gebeuren.
er wordt op mp doorgaans tussen de 4 en 500 geboden voor een werkende bullhead. Dus verbaast me wel dat er voor een service behoevende dan 380 geboden is na 1 dag.