Gereserveerd: Seiko 7a28-702a chronograaf 1983

Te koop:

Wegens (te) veel inkomend horloge geweld mag deze Seiko 7a28-702a dan toch weer vertrekken. Lang naar gezocht in mooie staat en uiteindelijk in deze perfecte staat gevonden. Maar de hunt was leuker dan het bezit :face_with_peeking_eye:

‘s Werelds eerst quartz chronograaf van Seiko. De witte variant werd gedragen in de James Bond film ‘A View to a Kill’.

Glas heeft enkele kleine vlekjes en een krasje, maar niet storend. Enkel zichtbaar bij hard zonlicht. Het horloge is voor de leeftijd echt in een mooie conditie. De chrono werkt smetteloos. De stalen band is op lengte voor mijn 17cm pols en heeft nog 5 gaatjes op de clasp over om hem ruimer te maken.

Merk en model: Seiko 7a28-702a
Diameter: 37mm
Leeftijd: 1983
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vorige maand
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: periode correct Seiko doosje
Verzendkosten of afgehaald: mag beide, verzending risico koper
Conditie (krassen, werking etc): prachtige conditie, enkele gebruikerssporen voor z’n leeftijd, maar echt niets geks. Glas heeft wat vlekjes en een klein krasje, maar stoort niet
Soort uurwerk en kaliber: 7a28 Quartz

Vraagprijs: €600 inclusief verzekerde verzending

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :heavy_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).










15 likes

Up voor wie hem gemist heeft. En een prijsverlaging naar €550 inclusief verzending!

2 likes

Up en prijs naar €500 rond. Inclusief verzekerde verzending :ok_hand:t3:

1 like

Nogmaals een up voor deze :ok_hand:

4 likes

Nog een upje en dan ook echt naar de bodem, 465 inclusief verzekerde verzending. Mooier gaat het niet worden jongens :sweat_smile:

1 like

Nog steeds te duur? Laat maar horen in een pb :metal:t2:

1 like

Last call:

400 euro inclusief verzending :face_exhaling:

  • 1e quartz chronograaf ter wereld
  • 100% werkend, prachtige staat
  • future proof want compleet te servicen (metalen uurwerk) indien nodig
1 like

Gereserveerd tot volgende week :ok_hand:

2 likes