Mooi zijn ze!
Deze heb ik ook, is één van mijn favorieten.
@jeroenvisser ik heb met diamant polijst menig mineraalglas weer zeer mooi weten te herstellen. Echter betekend dat wel polijsten tot de blaren op je vingers staan haha. En ik zou niet weten of dat mogelijk is met faceted glas en of die pitjes er uit komen of dat die te diep zitten.
Die laatste is wel een apart model
Is het ook. Daarvoor hen ik voa Bigvlad een correct glaasje kunnen regelen die van jou is een fraai exemplaar
Ergens op het forum is ook nog een met een “disco” wijzerplaat. Ook een schoonheid!
Mercari Japan (soort Japanse marktplaats met vaste prijzen) daar vind je ook nog wel vervangende facet glaasjes van andere merken.
Scheelt ook gedoe met bieden en in de gaten houden. Prijzen liggen stukken lager dan Yahoo Japan (buy it now prijs)
Sommige hebben het Seiko partnummer erbij.
Als iemand nog een spoor ziet van mijn Advan zou ik het graag weten. Waarschijnlijk is hij gestolen bij post.nl.
Dat is echt klote man…
Ik hoop dat ie nog boven water komt!
Thanks, echt een rattenstreek.
We leren er maar weer wat van, deze variant had ik nog niet meegemaakt.
Dat is volledig ruk Weet je dit zeker, voor zover dat kan?
Is het de groene van je eerste post?
Het is de groene, Mipnick zou hem polijsten.
Daar kwam een lege verpakking met een gat erin van 4 cm.
De neuk.
Duidelijk geval postnl verzekering dan? Hoop ik?
Helaas geen verzekering, waarschijnlijk pech.
Nog kleine hoop op terugkomst.
Op marktplaats staat inmiddels ook een gezocht advertentie.
Het pakket zat in een bubbel enveloppe met daarin een opengescheurd hoekje. Ik verwachtte ook nog een horlogebandje, dus ik ging er eerst vanuit dat dat het was. Toen bleek het dus de Advan van @jeroenvisser te zijn.
Echt behoorlijk droevig, maar de bezorgers bij ons in de buurt zijn sowieso belabberd. Wordt nooit meer aangebeld en alles gaat gelijk naar een willekeurige PostNL punt.
Als iedereen hier zijn ogen openhoudt hoop ik dat hij nog gevonden wordt. Het is geen zwarte sub, dus dat moet het al iets makkelijker maken.