Zelf ook niet helemaal overtuigd en de originele rubber bandje irriteer ik me alleen maar aan door de lengte ervan…
Dus maar deze proberen. Ben benieuwd
Yes! Maar dan single pass
Prachtige band, maar ik vind dat terugdraaitelangebandfliepeltje bij een soort van nato-banden zo raar staan. Echt jammer. Zorgt ervoor dat ik helemaal geen fan ben van de soort van nato-banden en bijvoorbeeld wél van Erika’s MN bandjes …
De kleur vind ik overigens heel erg goed goed matchen! De SPB143 is volgens mij sowieso wel een allesdrager. Mooi.
Ik heb al iemand naar je toegestuurd, die de mijnes te duur vond …
Prachtige foto’s weer bij je advertentie(s)!
Ja, exact. Hou ook niet van flapjes
Dat zeg ik
Nou… eerst moet de boel verkocht worden voordat ik een Speedmaster kan aanschaffen
Maar het balletje is gaan rollen
Thanks Gup! Ik ga maar weer nato’s bestellen haha. Heb nog geen Khaki.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €5,29 44% Off | Ribbed Watch Strap 20mm 22mm 18mm Rugged Nylon Military Straps Retro Watchband Braid Ballistic Fabric Bands
Overigens is deze van Chibuntu via Bol .com
En in de aanbieding
Bekijk Chibuntu® - Beige / Khaki Nato Strap - Nato Strap collectie - Mannen - Horlogebanden - 22mm bandbreedte op: Chibuntu® - Beige / Khaki Nato Strap - Nato Strap collectie - Mannen - Horlogebanden -... | bol
Haha de druk neemt toe…
“terugdraaitelangebandfliepeltje”
Ik heb even naar het Scrabblebord gekeken, past er niet op volgens mij maar het zou wel een aantal keer 3x woordwaarde opleveren dus het zou een topsamenstelling zijn! Maar ja, 't past niet …
Koop dan!