Seiko Astron only (Deel 1)

Heb je al op Aliexpress gekeken? Ik heb daar ooit eens een 10-tal standaards voor een prikkie gekocht, van die transparantie goedkope. Voldoen prima. Anders een juwelier bellen en vragen of ze je aan mooie Seiko clips kunnen helpen, zijn vast ook wel te krijgen.

Ik weet niet precies wat je met “grotere” bedoeld, maar als het om polsomtrek gaat dan kunnen de standaard clips al een aardige omtrek kwijt hoor. Gewoon even proberen.

1 like

Ik lees steeds daar en op Amazon tot 19 cm. Dan hangen ze als een slap vod om de standaard.

1 like

Ik wou je net aanbieden om er eentje op de sturen. Dan kun je het zelf even proberen maar Ali & Amazon hebben gelijk als ik het zo zie …

… dus daar heb je niks aan. Ik zou even bij een juwelier naar binnenlopen, die hebben vast wel suggesties en/of adresjes.

Was ik alvast plan, ik heb een kennis die is juwelier. Komt goed.:blush:

1 like

:sunny: :artificial_satellite:

3 likes

Nieuwe Astron’s.

2 likes

standaards zijn binnen. Gaat best goed.

4 likes

Dank je wel René. :sunglasses:

Dat lijken dezelfde te zijn als die ik je eergisteren liet zien.
Lekker dat 't allemaal past. Staat ook netjes zo. :+1:

Je kunt er nog wel een stuk of 20 Astrons bijkopen zo te zien. Ruimte zat! :joy:

Dat komt zeker goed 4de is onder weg ligt nog bij die k€¿¿grr douane al 7 dagen.
En daarna ??? Gs denk ik

1 like

Die standaards komen per 6, 3 groot 3 klein

1 like

Haha, het wordt er niet beter op, hè?

1 like

:sunny: :artificial_satellite:

2 likes

Prettig weekend :beers:

5 likes

Nog niet binnen ?

Toevallig net brief op de mat met wat ik moet betalen van de douane. Beetje vreemd weer houden het weken vast en of ik maar even voor de 25ste wil betalen. Het moet niet gekker worden in dit land.

Dat had ik ook.
Eerst ligt het er weken.
En dan krijg je een brief.
Daarom is het goed als je de track en trace goed volgt.
Dan kan je nog wat vertraging voorkomen.

Dat deed ik maar geen link of wat dan ook ligt er een brief op de mat.

Prettig weekend!

:beers:

4 likes

Ach ja.
Betalen maar.
Na een paar dagen word er dan geleverd.

Tussen de 4 en 6 dagen grrrrrr.:sleepy: