Prettig weekend Astronauten
Keuzes keuzes
Ach uit vier is goed te doen
Heb ook 4 horloges, allemaal echt anders, maar draag er 2 eigenlijk van, en de Astron het meest.
Vier astrons nu volgend weekend even kijken of ik thuis kom met een gs bij v Willegen.
En de zon dan
Ik heb hem op 21 april voor 't laatst buiten gedragen. Hij staat nu in de woonkamer, niet in het donker maar ook niet onder direct licht en/of zonlicht van buiten. Maar …
… hij loopt sowieso nog een kleine vijf maanden zonder zonneschijn!
Oh enne, de watchwinder draait uiteraard niet maar fungeert slechts als een leuk opberghok.
Laad hij toch nog op. Als er te weinig licht is gaat ie in energie spaar stand
Dat zeggen ‘ze’, ik kan er alleen niks over terugvinden in mijn Astron gebruiksaanwijzing. Het was bij mijn Citizen wel het geval. Daar stopte de secondenwijzer ook van tijdens de slaapstand en mijn G-Shock (5610) gaat zelfs helemaal op zwart.
Heb het wel meegemaakt, staat ie keurig stil. Wanneer hij weer genoeg licht krijgt gaat ie weer naar de juiste tijd/datum. Wel gaaf hoor.
Weet ook niet of elke Astron dat doet, lijkt me wel toch? Anders leg m eens een paar dagen in het donker, dan weet je het
Ik geloof je!
Dan krijgt 'ie bij mij nu teveel licht - in de huiskamer - want hij tikt lekker door.
Goed plan! Even een testje doen.
Ik leg hem nu weg, maandag even kijken wat 'ie doet.