Seiko Astron only (Deel 1)

Oh sorry, dacht dat het je NA was :rofl:

2 likes

Ik denk dat het een astron is die niet op een astron lijkt…
Maar dat is mijn visie.

2 likes

Is idd wel wat “kaler” maar soms zijn dingen niet zoals ze lijken

1 like

Ik had hem net gekocht omdat de dial niet zo druk is zoals de meeste Astrons wel kunnen zijn. Blijft evenwel een volbloed Astron.

1 like

Goedemorgen :coffee::sunny::artificial_satellite:

3 likes

Dan zet ik mijn zwarte er onder. Tikt nog altijd vrolijk door.

3 likes

Mooi hè, geen omkijken naar zo’n Astron.

Het is inderdaad een probleemloos ding. Maar je wilt soms ook wel eens wat anders. Ben nu wat bezig met solar- en radiocontrolled titanium-carbide klokjes van een ander bekend japans merk. Ook heel betrouwbaar is mijn ervaring, én best netjes afgewerkt.

2 likes

Ja klopt, wil ook wel eens wat anders, maar kom toch altijd weer terug bij de Astron.
Mijn andere horloges zijn automaten, das natuurlijk heel wat anders.

1 like

Ik zal vermoedelijk ook ooit tóch nog wel weer eens voor een Astron vallen. Bij voorkeur eveneens titanium. Maar ja, dan zie je soms opeens weer iets heel anders en dan…Ja, wat dan eigenlijk? Billetjes bij elkaar knijpen en het stilletjes voorbij laten gaan? Of toch gewoon: hup de beuk erin. We gaan het zien.

Ken het :rofl:, maar zit er wel ernstig over na te denken toch wat uit te dunnen en uiteindelijk 1 automatisch horloge en de Astron te houden… dat is toch de gene die ik elke weer om de pols slinger :innocent:

een mens heeft gewoon meer polsen nodig

giphy

Ik vind twee wel genoeg, eentje voor 't horloge en de andere ûh voor andere zaken. Zou helemaal in de war raken van meer dan één horloge. Ik ben nu al van slag omdat ik de Astron niet meer draag vanwege mijn Squale. Verkopen/houden/(in)ruilen/… kriebels!

Wel mooi toch? :star_struck:

Jaja, ouwe foto … te lui om 'm van de winder te halen. :beers:

4 likes

Dragen ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

begin met beide tegelijk voor een dagje

1 like

Heb ik al eens geprobeerd, met een andere Squale …

:joy:

2 likes

tja, had het kunnen weten natuurlijk. Gaat wellicht geruislozer met de mouw van een shirt er overheen. Stiekem, alleen voor jezelf, als je nog niet weet wat te kiezen. Steeds weer even kijken, ze ook regelmatig omwisselen. Dat soort dingen.

2 likes

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

1 like

Knoop gisterenavond doorgehakt, de Astron is onderweg naar een nieuwe eigenaar. Hij kon de strijd met mijn Squale Matic ‘Thalassa’ niet aan en om zo’n fraaie Astron helemaal niet meer te dragen vind ik doodzonde. Dan kan ik er beter iemand anders blij mee maken. Aldus gedaan … :sunglasses:

Mijzelf kennende laat ik me hier wel weer een keer zien, al was het maar omdat bijvoorbeeld de SSH003 nog op mijn bucketlijstje staat. Die gaat er vast nog wel eens komen! Wanneer? Nou ja, wanneer ik het geld ervoor heb en er eentje zich aandient. Tot die tijd ga ik het doen met plaatjes van mijn ex-SSE161.

Fijn weekend! :beers:

2 likes

Dus nu alleen nog de Squale? Draag mijn Astron en Omega afwisselend :slight_smile: 2 totaal andere horloges.

Zal diegene best blij mee wezen, volgens mij ben je erg netjes op je horloges

Gewoon blijven doen hier :+1:t3:

Jij ook! :sunny::coffee::beers:

1 like