Seiko Astron only (Deel 1)

Mijn reactie was vooral cynisch hoor!
Ik gun alles en iedereen het beste en geluk en alles waar die blij van wordt!

En tja, flipperen kost mij ook geld. Behalve toen ik m’n Rolex verkocht. Die had wel een goed rendement!
Maar heb op een of andere manier niet zoveel meer met het merk. Komt misschien nog. De YM die ik zo graag wilde moet even wachten…

1 like

image

image

not bad, not bad at all.
BRON:

1 like

virtueel dan wel

Agree! :star_struck:
Vooral de bovenste smoelt wel lekker. Ben zelf geen fan van bi-color, dus nummer twee valt af en de geheel grijze is een beetje saai (vind ik).

Vind ze alle 3 wel geslaagd qua kleur en materiaal, alleen dat niet ronde van de kast kan ik bij de Astron niet aan wennen. Wel raar bij m’n Casio’s vind ik het weer wél mooi.

Zijn helemaal saai. Doe mij maar de oude

4 likes

Helemaal mee eens. Lijkt nergens op. Gewoon die oude flinke kasten, lekker veel wijzertjes of een SSE161J1, nietwaar @junior?

3 likes

Wel waar!
Enne, nou moet jij maar eens een keer een plaatje plaatsen hoor … :beers: :joy:

1 like

uw wil is mijn gebod. Maar hij (zij???) heeft een nogal “commanding presence” om de pols las ik net ergens anders, dus heb hem/haar maar even daar gehangen. Mocht ie praatjes krijgen, dan niet aan mijn pols. En verder: alles klopt: tijd, datum. Want ik heb het nog (en ik vermoed dat ik dat zo ga houden).

6 likes

Bij deze lekker vol…

4 likes

Vind de SSJ013 wel fraai :+1:t3:

purzies: lekker veul

1 like

Ik de blauwe uitvoering ook wel lekker.

(Bron: https://professionalwatches.com/review-seiko-astron-gps-solar-dual-time/)

Hoewel ik liever had gezien dat ze de band niet in ‘two-tone’ hadden gemaakt. Die blauwe midlinks hebben een beetje een goedkope uitstraling, vind ik.

4 likes

ik hou niet van die grote schuiven. Ben meer van de subtiele ronde knopjes

Op deze maat zullen ze niet echt opvallen toch @Tonnieb?

1 like

schuif wordt nooit knopje natuurlijk

1 like

Je weet dat je deze ook gewoon kan indrukken hè, gewoon knoppies dus … :joy:

1 like

Bij mij precies andersom.
Ik koop die alleen met die schuiven…:grin:

1 like

Ik vind de schuiven subtieler.

2 likes

ik bedoel maar: over smaak…Dan maar naakt naar Amsterdam