Seiko Astron only (Deel 1)

Die foto’s zijn van …

:artificial_satellite::sunny:

2 likes

Ah! Mocht ik nog vragen voor detailfoto’s betreffende de mijne krijgen, mag ik dan deze “lenen”? Zo mooi lukt mij nooit ben ik bang

Op zich vind ik dat prima, … maar eerlijke foto’s (bij verkoop) van je eigen horloge zijn toch vooral foto’s van jezelf Hans. Daglicht is (meestal) de truuk en dan maak je zelfs met een eenvoudige smartphone al hele goeie foto’s. De foto’s hierboven zijn nét even een stapje verder, zijn ook niet met een smartphone gemaakt. :wink:

1 like

ik weet het. Maakte alles vroeger ook met mijn Nikon D5 met 105mm macro in een “tentje” met twee soft invulflitsers erop. Heel nauwkeurig werken, steeds weer die hele boel klaarzetten. Ben denk ik een beetje lui geworden; met de smartphone gaat het wel erg makkelijk. Was niet serieus van plan om plagiaat te plegen met jouw foto’s. Zou ik nooit doen. Maar ze zijn wél netjes gemaakt om dat punt nog eens te bevestigen. Denk überhaupt dat ik mijn 161 gewoon hier houd, zoals ik al eerder opmerkte. Fijne dag nog in de S-kroeg.

3 likes

Ziet er nog net zo uit👌

Ik zit te denken nu ik deze heb om maar wat te gaan verkopen wat in de box blijft liggen :thinking:

1 like

Daar zou ik nog ff een nachtje over slapen.
Haastige spoed is zelden goed.

2 likes

Dat ga ik sowieso doen ze liggen niet in de weg.

2 likes

:sunny::artificial_satellite:

3 likes

Heb gisteren een SSH113 geprobeerd, maar is kwa draagcomfort een stuk minder, ben dus niet overstag gegaan :sweat_smile:

1 like

De 003 denk ik of heb ik de referenties niet goed op mijn netvlies. Een SSH013 ken ik niet.

Door de plattere kast? Of …

Ik zou denk ik wel overstag gaan.
Vind de 003 erg fraai! Ik kijk er ook al een hele tijd naar en grijp altijd net mis door mijn ‘één erin, één eruit’ gedoe. :wink:

Sorry 113 :innocent:

1 like

Ah ok, de nieuwe! Die vind ik ook fraai. :sunglasses:

Wat was er anders aan het draagcomfort?

1 like

De vlakke kast en de bredere aanzet van de band, vond de zijkanten ook minder fraai als mijn huidige.

1 like

Ben trouwens vd week bij Seiko Amsterdam geweest, ook de SSJ013, SSJ014, SSJ015, SSJ017 bekeken :slight_smile: kwa formaat groter (en dikker) als ik dacht en geen auto DST.
Hou het lekker bij de 067 :rofl:

2 likes

de 161 al eens geprobeerd?

Nee , maar die trekt me ook niet zo :sweat_smile:

1 like

Qualify time :checkered_flag:

2 likes

Dat had die van mij (SSE161) ook niet dacht ik. Jouwes wel? Ik moest op ‘het uur u’ even DST aan-/uitzetten om de tijd goed te hebben. Als ik het me goed herinner …

Die SSJ013, de blauwe dus, zou ik wel lusten trouwens! Ziet er gaaf uit.

1 like

5x53 uurwerk doet dat vanzelf inderdaad

1 like

Dat is juist maar dat is 2 keer per jaar opzich is dat wel te doen.

Ik hoop nog altijd op afschaffing van de zomertijd Brussel praat er al jaren over.

3 likes