Dat is juist wat ik wel grappig vind aan deze uitvoering.
Weer eens wat anders. Maar goed, te groot.
Wat vinden jullie van die Djokovic LE met MOP dial en slangenlederen band? Ik ‘m super en écht wat aparts, beetje kinky maar daarom wel lekkâh!
…en dat was dan nog zonder knakworstjes waarschijnlijk?
Daar ben ik het zeer mee eens.
Way too much for me. Ik zou er zelf niet meer over straat gaan. Doe mij maar gewoon een stalen of Titanium uitvoering zonder poespas en met een donkere wijzerplaat, lekker saai.
Zeker! Die moet ik eerst nog even bij de buurtsuper ophalen, ik heb ze nog niet …
Blijf 'm gaaf vinden @Tonnieb!
@HansvV, gelukt!
Ik kreeg zelfs nog een kookadvies mee. De boel ligt lekker te sudderen …
ongelofeloos dat ze nu mijn edele merken al in knakworstuitvoering verkopen. Heel inventief, compliment.
Goed, vandaag ik weer eens een polsje. Gewoon, om te laten zien dat hij het nog steeds doet. En dat ik hem nog heb natuurlijk. Niets zo mooi als een SSE 161. Toch?
…nou, die van mij knalt ook hoor, gewoon ijzer
Mah.
Inderdaad, die plotselinge ingehouden gereserveerdheid begreep ik ook niet helemaal. Zou hij hem al weer weg willen doen? Kansje voor @junior wellicht?
Als ik 'm weer zou willen hebben had ik jou al een smerig laag bod gedaan!
Frees niet!
Blijft mooi de SSE 161… Maar er is altijd wel wat mooiers.
We moeten tevreden zijn met wat we hebben.
evenwel toch van hetzelfde spul gefabriceerd, hooguit wat meer koolstof en wat bijmengingen erin, maar verder…
NA, nog onderweg;
Koopje, maar ik hoop dat alles nog in orde is. Heeft iemand ervaring met de accu na 8~9 jaar? Zijn deze dan nog goed? Vervangen mogelijk? Kosten hiervan?
Geluk gehad dan, kan niet veel mis mee zijn. Misschien accu en pakkingen laten vervangen @Tonnieb heeft het bij de zijne ook gedaan volgens mij, hij kan je vast meer info geven.
Titanium is ook zeker mijn voorkeur