Seiko Astron only (Deel 1)

Astron donderdag.

5 likes

Eerst even de plaat poetsen Hans!!!

1 like

Bijzonder! Het lijkt erop dat ze niet gelijk lopen, en dat voor een setje Astrons …
De blauwe loopt zo te zien een seconde of 6/7 voor op de SSE161. :thinking:

Staat die laatste nog te koop trouwens?
Ik zie geen uppies meer en ook nog geen prijsverlagingen. :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

Ik zit er de hele dag met enorme magneten naast om er wat verschil in te trekken. Ben al een week bezig. Enne…wou je nog een (onontvankelijk) schandalig laag bod doen of zo?

2 likes

Even serieus Hans, ik weet dat het lastig is … :slight_smile: maar ûh, lopen ze nou niet gelijk of zie ik het verkeerd? Ik zou dat raar vinden.

Ik heb nog wel 600 euro liggen.
Niet? Jammer … :sunglasses:

1 like

Was me eerlijk gezegd niet opgevallen Remco, omdat ze weliswaar samen in de doos zitten, maar ik ze doorgaans niet vergelijk. Misschien moeten we eens (zonder jou natuurlijk, want je hebt er geen) een Astronmeeting organiseren en dan zien of dit verschijnsel structureel is dan wel symptomatisch voor mijn oude klokje. Misschien is ze gewoon wat moe?

Kan het zijn dat (een van) beiden al een tijdje geen GPS signaal meer heeft ontvangen? Dan is het zo opgelost door ze even mee naar buiten te nemen en te synchen.

2 likes

Je hebt denk ik gelijk. De 161 is al een tijdje niet meer uitgelaten, heb (te) veel nieuwe dingen aangeschaft de afgelopen tijd. Ik kan morgenochtend even de hond uitlaten met aan elke arm een Astron en dan zien wat er gebeurt. Je boort jezelf nu natuurlijk wél een gezellige Astronmeeting door de neus (want je had wel willen komen toch, eg wel?)

3 likes

Zeker!
Maar wel zonder Astron. :innocent:

Even een plaatje voor de sfeer want zonder plaatjes geen praatjes …

4 likes

De hond vond het vreemd, de hele buurt moest ik uitleggen waarom ik met twee (!) horloges bezwerende gebaren richting de akkers stond te maken, maar uiteindelijk was het daar: contact! Kijk ze eens lekker samen tikken.

5 likes

Conclusie: Zonder GPS sync loopt je SSE161 achter.
Kom op met die prijsverlaging … :wink:

1 like

eerst even doorsmeren en olie verversen en dan zien hoe hard ze gaat

1 like

Van een oud omaatje geweest? Tuurlijk!

Fijn weekend en geniet van de Astronische tijd … :beers:

1 like

Je wil er weer eentje?

Niet per se … :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik ben helemaal gelukkig met mijn Squale. Ik geef Hans wat tips voor een snelle(re) verkoop.

2 likes

Nou Hans doe er je voordeel mee.

1 like

controlling-laugh-laughing

1 like

Ik weet voldoende.

1 like

Toch fijn dat jullie lol hebben zo bij aanvang van het weekend

2 likes

Plaatje dan maar?

Ja sorry, ik heb alleen maar plaatjes van de SSE161 … :wink:

3 likes