Nog nooit gezien. Is een hele mooie
Door fout van mij met slaperig hoofd1😁
Oeps moest nog een andere foto zijn maar je ziet het wel
Centreer fout ?
Wat bedoel je ?
Eerlijk gezegd zie ik het niet. Ik weet ook niet goed waar ik naar moet kijken. Alles ziet er prima uit. Ik heb dus ook een beetje …
Oh ja, dat is behoorlijk erg, dat Seiko dat zo uit de fabriek laat komen!? Of heb je hem laten vallen ofzo? Ik zou het zo niet accepteren, zou bijna denken dat het nep is.
Oef…dat ziet er echt niet goed uit.
Ik zou er ook mee terug gaan, ik zou dit niet accepteren
Je houd het wel spannend…
lijkt wel of de bezel wat uit het lood staat? In dat geval: weggooien dat prul
Oei verdeelde reacties , ik weet nie wat jullie allemaal zien maar ik denk dat dat te maken heeft met de slechte foto’s . Ik bedoelde dit:
De aanduiding van de subdial is niet in het midden van de 6u aanduiding

Ik zag het al bij de AD en ik moest direct aan iets denken. In ons belgenland was er eens een docu op de televisie waarin een bekende vlaming sprak over een japans boek dat hij had gelezen. Ik weet niet meer welk of wie het heeft geschreven . Hij zei dat er in stond dat het een gebruik is in japan als je bvb een vaas laat vallen deze te maken met een goudlijm zodat de vaas terug gemaakt is maar dat je ook de barsten mooi zien, omdat deze vaas nu unieker is dan ze daarvoor was. Hij zei dat erin stond dat litekens de goudlijm van de ziel zijn, dat deze ons niet zwakker en lelijker maken. Maar dat ze ons juist sterker en mooier maken, ze maken ons tot wie we zijn. Dat vind ik heel mooie gedachte, ik ben zelf iemand met al een behoorlijke rugzak en kon me daar perfect in vinden. Velen zullen denken doe hem binnen, ga klagen, eis je geld terug
. Dat begijp ik langs één kant maar langs de andere kant maakt dat het zeer uniek. Leg 10 astrons van dit type naast elkaar en ik haal de mijne er zo uit. Mischien ben ik een beetje gek dat kan maar ik vind het een mooie gedachte en zorgde ervoor dat ik het horloge nog meer wilde hebben. Een imperfect horloge bij een imperfecte drager
Ik denk dat de antwoorden een beetje sarcastisch zijn, die van mij wel Ik persoonlijk zou me er niet druk om maken
Ja het is mischien een beetje dom he maar ik vond het echt iets hebben . Ja dat kan inderdaad
vond het wel leuk om dit verhaal even te delen want ik vind het wel een mooie gedachte
. En inderdaad bij niemand aan wie ik het horloge al heb getoond heeft het opgemerkt hoor, het is ook maar een mm ofzo
Ik zie nog 2 dingen…jij niet?
nee toch, echt?
Ik niet nee
Goed zo!