Seiko Astron only (Deel 1)

#MeToo

Heb zelf erg zitten twijfelen tussen deze en de SSJ013. De laatste is het geworden omdat ik vind dat die wat frisser oogt met een nét even wat minder ‘mainstream uitstraling’. De wijzerplaat is ook lekker speels en lijkt wat rustiger doordat 'ie maar één subdial heeft.

Dat had mijn SSE161 ook en die beviel ook prima.

Maar als ik een SSH109 erbij krijg, dikke prima! :sunglasses:

5 likes

Me to :wink:

1 like

7 likes

mijn model Astron, dus NIET de mijne, maar dus dit model

wordt nu ook op MP aangeboden. Dus mocht je interesse hebben: even kijken daar.
Je kunt natuurlijk ook serieus nadenken over degene die ik zelf hier in het blauw heb staan.

6 likes

Beste horloge dat ik in jaren heb gehad.

8 likes

:arrow_down:
Deze …

:heart_eyes:

3 likes

Oei, weer bijna door mijn likes heen zegt dat popupje. Tja, die is bijna net zo mooi inderdaad. Misschien eigenlijk nog wel mooier. Of toch…? Nou ja, oordeel zelf.

1 like

Het is dezelfde. :joy:

Aangezien jij 'm niet veel gedragen hebt, volgens mij, is 'ie nog steeds zo mooi. Denk ik. Toch? Koopje dus! En voor iedereen bij het lezen van de advertentie denkt, jeetje dat ding is met “ca 47mm” groot?! Hij is ‘maar’ 45mm (aldus Seiko zelf) enne zoals je ziet op de foto hierboven, op een 17,5cm pols ken 't prima! :sunglasses:

We gaan het vast snel weten. Moet toch wel?

1 like

en DIT is dan weer wel de mijne. We gaan netjes op bezoek vandaag

6 likes

2 likes

Wel wat anders dan je hier meestal ziet, maar er stast Seiko en Astron op de wijzerplaat dus mag het. :wink:

7 likes

Zeker mag dat, een echte Astron.
Hoe oud is deze ?

1 like

Dit is een Seiko Astron SBXY033 van november 2023, geen gps model. alleen radio gestuurd.

2 likes

Ik vind hem erg tof Jan. :star_struck:
Juist door zijn ‘eenvoud’ is deze een mooie vreemde eet in de bijt, in de Astron line-up. Het relief in de wijzerplaat maakt het feestje wel compleet wat mij betreft. En ook weer super afgewerkt zo te zien. Doordat het geheel rustig oogt ook erg draagbaar, een keurige Astron!

1 like

Dankjewel, vanwege de geringe hoogte van 9,6 mm en het titanium draagt hij geweldig.

2 likes

Leuk om te zien dat de Astron op een goede plek is beland :blush::ok_hand:

2 likes

Deze van mij is ook radio controlled.

3 likes

Goedemorgen

5 likes

@HansvV, hij is er hoor! :joy:
Ik heb er een apart topic voor gemaakt: Klik.

11 likes