Heb zelf erg zitten twijfelen tussen deze en de SSJ013. De laatste is het geworden omdat ik vind dat die wat frisser oogt met een nét even wat minder ‘mainstream uitstraling’. De wijzerplaat is ook lekker speels en lijkt wat rustiger doordat 'ie maar één subdial heeft.
wordt nu ook op MP aangeboden. Dus mocht je interesse hebben: even kijken daar.
Je kunt natuurlijk ook serieus nadenken over degene die ik zelf hier in het blauw heb staan.
Oei, weer bijna door mijn likes heen zegt dat popupje. Tja, die is bijna net zo mooi inderdaad. Misschien eigenlijk nog wel mooier. Of toch…? Nou ja, oordeel zelf.
Aangezien jij 'm niet veel gedragen hebt, volgens mij, is 'ie nog steeds zo mooi. Denk ik. Toch? Koopje dus! En voor iedereen bij het lezen van de advertentie denkt, jeetje dat ding is met “ca 47mm” groot?! Hij is ‘maar’ 45mm (aldus Seiko zelf) enne zoals je ziet op de foto hierboven, op een 17,5cm pols ken 't prima!
Ik vind hem erg tof Jan.
Juist door zijn ‘eenvoud’ is deze een mooie vreemde eet in de bijt, in de Astron line-up. Het relief in de wijzerplaat maakt het feestje wel compleet wat mij betreft. En ook weer super afgewerkt zo te zien. Doordat het geheel rustig oogt ook erg draagbaar, een keurige Astron!