Prachtige foto
Staat zeer leuk
Echt mooi, diep zwart.
Daar kan be echt in verdrinken vind ik als je er naar blijft staren
Zeer mooie astron
Dank je:pray:. Ik heb hem net een paar weken maar vrijwel niets anders gedragen. Zoveel mooier nog dan op de foto !
Dagelijks polsje …
Zul je altijd zien, staat die van @Henkjan91 ineens te koop (klikkerdeklik). Helaas is mijn horlogepotje hartstikke leeg en van ruilen komt vermoedelijk huilen.
Vind het ook niet verkeerd staan, de stalenband krijg ik niet fijn afgesteld zit te strak of te ruim. Met 2 micro verstellingen en geen halve schakels
Wellicht is een andere sluiting een optie? Veel afstelmogelijkheden zijn er inderdaad niet. In mijn sluiting zit trouwens een nieuw soort fijnafstelling, anders dan twee gaatjes …
Maar ook dit is erg beperkt.
Ik heb gelukkig een ‘makkelijke polsmaat’, bij vrijwel alle banden is 3 schakels eruit voldoende.
Was ook mijn idee heb nog een uncle Seiko sluiting liggen waar ik de claps van wou over zetten maar past allemaal net niet.
Een andere complete sluiting ga je niet passend krijgen op de band denk ik.
Vervelend. Nou ja, je hebt in ieder geval met rubber en/of leer zat keuzemogelijkheden. Helaas zit ik met mijnes vast aan één band, die overigens wel erg fraai is en mij gelukkig goed past.
Heb net de stalenband erweer op gezet
Een paar kilo aankomen zou een optie zijn🤣