Seiko Astron only (Deel 1)

Thx man. Ja idd een lekkere rustige Astron. :grinning:

1 like

Mooi hoor…:+1:

1 like

Lekkerrrr!

Groetjes van mijn ex :kissing:

5 likes

Thx :+1: ook @Tonnieb

Net ff een sopje gegeven…altijd fijn weer een fris horloge om de pols. :sunglasses: Plus Ti knapt daar altijd erg van op. Is weer als nieuw nu. :ok_hand:

3 likes

6014f190965a87b63c2741949ac1ccf3

Hoe doe je dat? Heb ik nog nooit gedaan maar nooit te laat om te leren he :wink:

1 like

Haha David heeft niet mijn ex. Als je goed kijkt was die van mij een beetje scheel.

Het logo staat scheef geplakt

3 likes

Een sopje? Welnu…beste Eric. Men pakt een teiltje…of gewoon in de wasbak kan ook. Lauwwarm water erbij, klein beetje vloeibare zeep. Een microvezeldoekje om de hand. Zorg ervoor dat de kroon goed is vastgedraaid of probeer bij een niet-schroef kroon deze naar binnen gedrukt te houden…voor de zekerheid. Voorzichtig met het doekje wrijven…met lauw of koud water zo U wilt afspoelen…en afdrogen met een zachte doek. Een oud t-shirt kan goed worden gebruikt.

#oma modus uit. :sweat_smile:

Maar serieus…ik doe het altijd bij een NA. Niet zozeer smetvrees maar vind het fijn horloge er weer zo fris en shiny mogelijk uitziet…om te beginnen.

5 likes

Toch wel de mooiste Astron die ik tot nu toe heb gehad! :star_struck:

9 likes

Dank u wel meneer D

1 like

Haha justum. Oma’s weten alles! :sunglasses:

1 like

Mooi ding hoor!

1 like

Thx! :smiley:

Al een advertentie gemaakt?

1 like

Hij was nog als nieuw :smile:

1 like

:smile: Zekers! Maar Ti krijgt altijd na verloop van tijd wat vlekken en na een wasbeurt straalt het weer. :sparkles:

Nog niet. :sunglasses:

2 likes

Vandaag weer om de pols.

9 likes

8 likes

Wauw, deze is lekker! dips :face_with_peeking_eye:

1 like

Thanks! :grinning:

1 like