Seiko Astron only (Deel 1)

Kan ook dat het een kwestie van wennen is, heb m’n andere horloge altijd vrij los, maar als ik dat met de astron doe dan is dat niet comfortabel en doe ik dus wat strakker. Zag bij jou ook de afdruk van de stalen band zitten?

Zolang t maar niet van het douchen is, is het prima

2 likes

Klopt. Zit wel wat beweging in, maar niet veel. Ik hou zelf ook niet van ‘te los’.

1 like

Even in het zonnetje :sunny::artificial_satellite:

6 likes

OK, doe ik ook weer eens een zonnetje. Maar geen polsje.

7 likes

tja, doe je de ene, dan kan de andere natuurlijk niet onvermeld blijven. Dat geeft weer vragen en zo, over voorkeuren, je fijnste horloge, dat soort dingen. En dan bewegen we weer weg van het “alleen-plaatjes-gebeuren”. Dus daarom hier nóg een plaatje. Vind dat vorige (plaatje!) mooier. Maar dat is weer een kwestie van smaak natuurlijk. Dáár gaan we het niet over hebben! Toch?

6 likes

Zijn beidde mooie foto’s :+1:

1 like

hè gelukkig. Helemaal blij met zo’n antwoord!

Wat is 't hier rustig!
Zijn alle Astrons verkocht of is iedereen op vakantie … of, net als ikzelf, druk druk druk. :see_no_evil::wink:

7 likes

6 likes

8 likes
1 like

:grinning:

8 likes

3 likes

Is van deze al een typenummer bekend?

3 likes

Ja, dat is de SBXY039. JDM. Dat wordt dus importeren.
Officiële prijs is ¥198.000,00.

2 likes

:+1: is dan weer geen GPS maar radio controlled. Wordt voor $ 1250 ex BTW op chrono24 aangeboden

2 likes

Zijn er hier ervaringen met dat radio controlled? In het dagelijks gebruik in Europa zal je er toch weinig van merken dat hij niet op GPS synchroniseert? Mijn Citizen RC lopen net zo feilloos als mijn Astrons GPS

Nee, dat maakt weinig verschil, maar daarvoor heb je dan weer geen Astron nodig voor dat geld. Citizen en Casio doen dat ook in titanium voor de helft van de prijs…

1 like

Precies, dus wat is dan de meerwaarde van GPS?

1 like