Ja ik ook… liefst gewoon 1…en niet een auto en een astron…maar heb naast m’n astron nog 3 automatische…en dan denk ik ik verkoop die…en dan…toch weer niet…
. Toch draag ik de astron het meest
jazeker. Dan ben ik blijkbaar een drieastroman. Die heb je ook. Maar moet zeggen dat deze RC erg fijn draagt: licht, vlak, goede pasvorm, vriendelijk voorkomen en beleefd. Gewoon de ideale schoonzoon. Draag hem nu al een hele week achtereen, fijn om te checken hoe laat het is (doe ik wat vaak recent). Maar die anderen blijven ook hoor, geen kans op een leuk koopje voor jullie.

Jammer!
Maar het is helemaal niet erg. Ik wil nl. de SSE053J1 proberen. Enne, voor zover ik weet, bevat jouw trio geen 053 … 

Dat komt 'ie zeker!
Ik weet alleen niet of ik aan de kleurstelling van de band kan wennen, die donkere ‘mid-links’ hadden van mij niet per se gehoeven. Maar ik geef gelijk toe, ik ken deze alleen van foto’s en wellicht ziet het er in het eggie wel héél gaaf uit.
Veel te groot voor je pols…

Dat lijkt altijd groter op de foto.
Real life is het perfect.
Niet te groot, niet te klein.
En…altijd op tijd!!
Ik weet het. Jij krijgt van mij ook de schuld dat ik me in deze uitvoering ben gaan verdiepen … met al je foto’s, hou op! 
Begrijpelijk. Is 'ie binnen HF gebleven?
Ik zeg niks.
Dat zeker 
Wel binnen hf verkocht, maar aan iemand die ze weer op chrono verkoopt.
Ah ok.
Heb je er toevallig net een PB over gestuurd. 
dat klopt, dan zou ik helemaal keuzestress krijgen. Maar ja, je weet nooit wat ik ergens voor een leuk prijsje plots tegenkom. Dan ben ik je misschien nog vóór!
Staat er een op C24 (en Marktplaats). Wel is die advertentie vv. wat kleine verkoopleugentjes zoals “bought pre-owned from first owner myself.” … toevallig ken ik de first owner en die heeft hem volgens eigen zeggen niet aan ene Mathijs verkocht. Oh enne, de prijs was ook een stuk lager. 
zo is dat. Ik zoek ze dan ook ergens anders, en tot nu toe ging dat best leuk.
nu kijk ik nog eens terug (eigenlijk geen idee waarom??) en dan zie ik hier pontificaal “dikke klatser” staan. DIKKE KLATSER!!! Dat horloge wat je enig tijd geleden, zal het een paar maanden zijn, toch eigenlijk wel als het éénmalig bittere einde der meest gewenste klokjes om de pols vond. Je deed hem eigenlijk niet meer af, behalve om hem op te winden (in overdrachtelijke zin uiteraard). En dan is het nu opeens een klatser? Een dikke nog wel? Val je soms plots van je geloof af? Daar zijn landelijk praatgroepen voor hoor. Die helpen je daar soms doorheen, hoewel dit…Verbazingwekkend hoor.
Klopt.
Bij de meeste ben ik persona non grata …