Dankje…nogmaals.
Ach wie weet komt er nog eens een bedrijf met zo’n ludiek idee…
Toevallig vorige week gekeken.
Heb me rotgelachen! Tja, de kleine lettertjes doen ertoe …
mooi ding! En toch altijd weer die mooie kleine ronde knopjes i.p.v. die keukendeuren aan de zijkant. Laat svp even weten wanneer je hem weer verder flippert.
Thx Will do.
Nee, die lelijke grote oversized rechthoekige drukkers die op sommige modellen zitten
Had gelukkig nog niet gezegd “tegen elke prijs…”
…en wellicht wil hij ruilen tegen die mooie die jij had en ik nog steeds heb (niet kwaad bedoeld)
Snap ik. Niks aan de hand.
Ik mis de SSE161 op zich wel, maar ik heb er wel iets anders moois voor terug. Bevalt me prima, hoewel de Astron die nu nog bij Jaap ligt mij veel te verliefd aankijkt. Kost moeite! Maar ik moet even sterk zijn …
Toevallig weet ik dat @daffie de kastvorm/-afwerking van de oude Astron erg kan waarderen. Make him an offer he can’t refuse! Het zou niet voor het eerst zijn dat hij binnen een paar dagen weer wisselt voor iets anders. Ik heb het van hem geleerd, @daffie is een heuse flipper sensei.
Potdeksels…heb dat ding nog geen 12 uur om de pols.
je weet maar nooit, misschien leest hij dit wel? Maar ja, hij klonk überhappy met de huidige. En wij vinden juist een beetje gewicht om de arm niet erg. Toch?
diegene die junior steeds met spijt in de stem opnieuw laat zien: die SSE0161
Haha zekers niet hou ook niet van die lichte titanium dingen.
Laat Junior ff…hij vind deze dame erg leuk merk ik.
jahhhh: DIE!
Fraai ding hoor.
Ben ik het mee eens!
wij vonden/vinden hem allebei eigenlijk (bijna) de meest draagbare zogezegd. Heel toonbaar in al zijn eenvoud, ongelooofeloos mooie diepzwarte semimatte wijzerplaat, en je kan er ook heel goed op zien hoe laat het nu precies is.