Geen commentaar!
PS mooie plaatjes.
Moet, moet … moet. Je moet natuurlijk helemaal niks Hans. Maar kijk dan, da’s mooi toch! Als ik het geld had wist ik 't wel. Waarom doe je 'm eigenlijk weg? Koop je er iets voor terug of ga je ook naar een one watch collection?
Likewise.
Nog diverse andere klokjes in de doos, maar nog maar één Astron: de 161. Maar als je die ruilt tegen een andere Astron heb je nog steeds één Astron toch?
Dus je er kom een andere Astron voor in de plaats.
Leuk!
*ALS * ik hem inderdaad zou ruilen. Of toch maar niet?
Mooier wordt het niet.
Vraagje aan de experts hier, zijn de titanium versies krasgevoeliger i.v.m. rvs of niet? Ik lees verschillende meningen op internet… vandaar de vraag aan jullie, als ervaringsdeskundigen. Ik ben namelijk aan het kijken voor een dual time versie in de nieuwere (<43mm) series en de voorkeur zou uitgaan naar Ti .
Mijn mening is dat ze allebei even kras gevoelig zijn. Ga er niet vanuit dat de ene krasbestendiger is als de ander.
Ga eerst even passen welke het fijnst draagt.
Maak dan een keuze welke het gaat worden.
Gewicht kan een keuze mogelijkheid zijn, te licht of te zwaar.
Denk vergelijkbaar.
Precies dit
Smerig kleurtje
Nee, dat is niet de kleur maar je persoonlijke associatie die je met die kleur hebt. Ik krijg altijd terug, dus vind het “vrolijk blauw”.
Lekker ding!
… je Astron SSH003 hè.
Vanmiddag bij @SuperC op de koffie kreeg ik deze dikke Astron in handen! Als nieuw, heerlijk gewicht door het Titanium en de kast lekker old-skool afgewerkt alsof het een GS-kast is. Echt héél gaaf. Oh en de zgn. 45mm draagt als 42, verrassend draagbaar.
Ik kon zelf de verleiding nét weerstaan.
Dat duurt niet lang meer…
Ik wil eerst ook de SSH003 ook nog eens vasthouden, dat ding waar @daffie nu meer rondloopt. Hem kennende ruilt 'ie die snel weer in. Dan ga ik nog eens kijken …
Ahhh, weer zo’n ding met van die grote vierkante dozen aan de zijkant. Nee, dan die SSH003, met dat delicate RONDE knopje. Ik zou het wel weten (als ik wat te ruilen had)
Heb je “zo’n ding” al eens in het echt gezien? Het valt reuze mee hoor. Vind ik. Zo prominent zijn die knoppen niet aanwezig, als je hem om hebt. Op de foto vertekent het een beetje maar dat geldt wel voor meer dingen. Overigens is deze qua kastafmeting ongeveer gelijk aan de SSE161 die jij hebt (en ik had) en net zo fraai afgewerkt … het gewicht is verrassend laag! Ik vind de 161 wijzerplaat, met de ribbeltjes, wel iets aansprekender. Keuzes, keuzes. Gedoe allemaal.