Seiko Astron only (Deel 2)

Mooie aankoop van je vader. Dit is er eentje uit de mooie 5X83 serie, daarvan hebben voor mij de wat rustiger versies de voorkeur: SSH159/161/163.

1 like

Als je mij zou laten kiezen, wordt het de Casio, de T4000…

1 like

Zoals het nu staat denk ik het ook. De T4000 dan. Het jammere is alleen dat die best moeilijk te vinden lijkt. Er staan een aantal met de zwarte DLC bezel te koop. Maar maar eentje met de titanium bezel zoals op de foto boven. Degene die ik op Ebay zie bij meerdere aanbieders is dezelfde met een hapje uit de kast aan de 9 uur kant. Voor de rest is die kast mooi, maar die hap eruit maakt dat ik die niet hoef :frowning:

Deze?

3 likes

Ik doe ook weer even mee…met dank aan @SuperC Jaap. :+1:

8 likes

Is die ook van titanium? Ik mis hier wat de tech uitstraling van de astron en de oceanus. Alhoewel deze wel het gps chrono uurwerk van de astron heeft toch? Wat is het typenummer?

Edit, ik lees dat de speedtimers met het astron uurwerk van staal zijn. Dat vind ik veel te zwaar voor zo’n formaat, dat is een no-go.

Deze heb ik verleden jaar gekocht/gekregen.
Is geen titanium maar daar heb ik juist voor gekozen.
Vind dat namelijk te licht, te blikkerig aanvoelen.
Dit is de enige Prospex met hetzelfde uurwerk als de Astron.
Succes!

1 like

Ik doe ook mee met een mooie close-up. :artificial_satellite:

7 likes

9 likes

Mooie klok, nondeju je gaat lekker en het jaar is pas net begonnen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

:sweat_smile: Ik had wat in te halen. Op 7 Feb pas m’n eerste NA van het jaar :sunglasses:

2 likes

Doe je goed … :yum::+1::+1:

1 like

Lekker David! Veel draagplezier … :beers:

Astron is altijd goed. Ik heb de SSH003 ook al eens gehad. Misschien is het wel dezelfde want mijn laatste is ook naar Jaap gegaan … :wink: voor jou is het volgens mij ook al de vierde of vijfde keer dat je deze ref. aan de pols hebt toch?

Ik mis deze SSJ013 nog wel eens …

… maar de volgende wordt welhaast zeker zoiets:

(Bron foto: Seiko)

:star_struck:

8 likes

Thx kerel :grinning: Ja hier is ie voor de 3e keer in huis. Blijft gewoon een erg tof ding. :ok_hand:

1 like

Astron: altijd lekker:

12 likes

7 likes

Welke tijdzone zit jij? De 23e :face_with_monocle:

3 likes

Scherp! Na lange tijd weer om, maar heeft niet genoeg licht gehad… iets te snel met de foto.

Hij is er weer helemaal bij:

12 likes

Mocht iemand nog een kekke Astron in de aanbieding hebben…doe dan ff een pb. :+1: Een broertje erbij zou mijn SSH003 gezellig vinden. :sunglasses:

6 likes

Oeff dit is wel mijn favoriete Astron :+1:

1 like