Dit is binnen de EU ![]()
1 like
Zeer scherp geprijsd ![]()
Ik hou zelf van een kale Astron en deze vind ik wel gaaf!
1 like
Iemand deze al gespot of besteld?
36mm maar oogt iets groter. Zou zomaar een heerlijk draagbaar technisch hoogstandje kunnen zijn
2 likes
Ik vermoed dat dat de 40mm is. Mooi ding maar ben juist benieuwd naar de draagbaarheid van de 36mm ![]()
Mooie tip thx!
1 like
Hier komt de mijne ook vandaag, zie mijn Dilemma-post over de mijne (39mm), ik zou het je niet aanraden ondanks een eerdere positieve ervaring daar
2 likes
Ik heb helaas ook slechte ervaringen met horloges via internet. Dat doe ik ook niet weer.
Ik hoop dat alles correct voor je wordt opgelost.
1 like
Ik vertrouw wel op ch24 voor online bestellingen. Heb al wat aanbod gevonden. Nu nog een goede review.


