Seiko Astron only (Deel 2)

Dit is binnen de EU :wink:

1 like

Zeer scherp geprijsd :+1:
Ik hou zelf van een kale Astron en deze vind ik wel gaaf!

1 like

39mm, nog geen 10mm dik, full titanium en kaal….love it!

8 likes

Iemand deze al gespot of besteld?

36mm maar oogt iets groter. Zou zomaar een heerlijk draagbaar technisch hoogstandje kunnen zijn

2 likes

Volgens mij heeft @EricPP er 1 binnen gekregen.

2 likes

Ik vermoed dat dat de 40mm is. Mooi ding maar ben juist benieuwd naar de draagbaarheid van de 36mm :grin:

watches111.com

ook andere kleuren…

2 likes

Mooie tip thx!

1 like

Hier komt de mijne ook vandaag, zie mijn Dilemma-post over de mijne (39mm), ik zou het je niet aanraden ondanks een eerdere positieve ervaring daar

2 likes

Ik heb helaas ook slechte ervaringen met horloges via internet. Dat doe ik ook niet weer.

Ik hoop dat alles correct voor je wordt opgelost.

1 like

Ik vertrouw wel op ch24 voor online bestellingen. Heb al wat aanbod gevonden. Nu nog een goede review.