Seiko Astron only (Deel 2)

Heb je m nog…:rofl:

1 like

Heb je interesse Ton? :rofl:

1 like

7NLH-ezgif.com-optimize

:joy:
Staat er nog eentje bij Jaap! Dus ûh, sla je slag. :wink:

3 likes

Nee dank je. Ben blij met mijn speedtimer
Heeft ook wat weg van een Astron

6 likes

Is ook erg mooi en prijstechnisch ook wat prettiger dan een Astron vermoed ik zomaar. Ik ben niet per se fan van lichte wijzerplaten, maar deze kan het goed hebben! Tof ding. :star_struck:

1 like

Even ‘een zomaar plaatje’ … :slight_smile:

2 likes

En fijn afstelling

1 like

Wat nou? Een Astron op de winder … ja sorry, ik heb de Squale om de pols enne deze is het bekijken waard! De winder draait overigens niet. :wink:

4 likes

Het was leuk voor 1 week…:rofl:

2 likes

Tja, zo gaat het soms!
Maar je kent me imddels, ik ga zeker niet roepen dat ik me hier nooit meer vertoon … :sunglasses:

2 likes

Ja man, het is jouw poen, gewoon doen.

1 like

Nu de SSH003 het pand heeft verlaten tijd voor een korte reflectie. :slight_smile:

Ik was al jaren bezig om de SSH003 een keer te proberen. Vond (en vind) het op foto’s echt een prachtige Astron! Eigenlijk helemaal niks mis mee en als je het ‘rationeel’ bekijkt hét perfecte horloge want door de GPS toestand loopt 'ie altijd op tijd, je hoeft hem nooit op te winden of een batterij te vervangen, een tweede tijdzone, automatische winter-/zomertijd, supergoed draagbaar en licht vanwege Titanium, Zaratsu gepolijst et cetera.

Telkens lukte het niet totdat ik twee weken terug een klein meevallertje had. Vol enthousiasme slingerde ik de SSH003 om mijn pols, ik was er oprecht superblij mee! De eerste paar dagen … :see_no_evil:

Ik weet niet goed waarom maar deze toffe Astron ging zonder enige pijn weer ‘van de pols’ en dat is voor mij al snel een reden om er weer afstand van te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb ook deze een kans gegeven en daar ben ik blij mee. Hoop wel dat de nieuwe eigenaar er meer plezier aan gaat beleven! Aan het horloge zal het niet liggen.

… enn hoe raar ook, eigenlijk vind ik de ‘saaiere’ SSJ013 mooier! Misschien is het de wijzerplaat, de ‘meer bling’ of wat dan ook.

Als ik ooit nog eens terugkom bij Astron, wat ik zeker niet uitsluit, dan misschien toch weer zo’n frisse blauwe. Mooi toch?! :sunglasses:

8 likes

Ik vond dit model erg tof toen ik 'm had. Stoer ding ook icm die band. Het is dat momenteel een Attesa teveel om pols-aandacht vraagt anders had ik de Astron van jou weggekaapt (of daarvoor al van Rik overgenomen :wink:).

Jammer dat ie niet langer bij jou kon blijven.

1 like

Als ik me niet vergis hem jij hem al meer dan eens gehad, toch … :thinking: sterker nog, ik denk zelfs dat jij - met jouw bankfoto’s - van mij de schuld krijgt als het gaat om mijn hebberigheid, als het op de SSH003 aankomt. :joy:

Dat is ook gewoon een héél erg tof horloge! :star_struck:

1 like

Klopt helemaal…goed geheugen! Heb 'm idd 2x gehad. :innocent: En sorry voor de aanzet…maar ik doe het er wel gewoon om. :sweat_smile:

Thx…errug in de nopjes met m’n spaceship.

1 like

Na een lange werkdag … ff tijd om te ontspannen. Cheers :beers:

7 likes

Is er iemand die deze draagt?

Groet,

Alex

5 likes

Prachtige wijzerplaat. Mooi horloge voor de zomer
:ok_hand:
Welk referentienummer?

1 like

SEIKO ASTRON SSH157J1 LIMITED EDITION