Seiko Astron only

daarom dacht ik nu juist ook in een ander topic wat aandacht te zoeken. Wat meer reuring hier zo.

1 like

2018

1 like

… excusez moi, ik geef de leesbril de schuld! :wink:

Maar het kan hier best wel drukker zijn denk ik. Hoewel? Handjevol heeft maar een Astron. Het is kennelijk niet anders. Ik blijf gewoon elke dag plaatjes plaatsen, omdat het kan. :sunglasses:

2 likes

wel een beetje scherp blijven hoor Remco!

1 like

Lees alles wel hier, maar draag m’n Astron momenteel eigenlijk niet :face_with_peeking_eye:

1 like

Dat is de uitdaging als je meerdere horloges hebt. Welke moet je nemen? Jouw SSH067 is ook lekker hoor! Die ‘wat draag ik vandaag?’ twijfel heb ik zelden door mijn één-horlogestrategie en continue geflipper. Voor mij is er op dit moment dan ook maar eentje en dat is mijn SSJ013J1.

20240406-IMG_4441

En da’s genieten!
Elke dag weer… :wink:

3 likes

Wil eigenlijk ook naar 2 horloges, 1 voor bijna alles en 1 voor “netjes” , de uitdaging blijft, welke voor “netjes” :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik mijn Astron’s voor het werk.
En ik heb er 2 voor netjes.

2 likes

Ook kwarts?

Gebruik een G voor alledaags, ook werk.
De Astron valt onder “netjes”, echter is die daar niet alleen :face_with_hand_over_mouth:

Dus tja weet t allemaal nog niet

Nee, geen kwarts. Deze en een sumo.

3 likes

Uiteraard zo lang er niks geks gebeurt

1 like

Goedemorgen Astron liefhebbers! :coffee:

Naar het zich laat aanzien gaat 'ie gewoon weer met een seconde of tien tot twintig voorsprong de beker ophalen! In het achterveld is het gelukkig soms wel gezellig, toffe gevechtjes op deze vroege ochtend. Yuki voorlopig in de puntjes, ook leuk voor het thuispubliek … :wink:

2 likes

Ik kom eraan :wink:

3 likes

4 likes

ehh, hier actieveposter 2 (of 3?): niet geheel helder (voor mij, maar daarvoor ben je ook 2 of 3) wat je hier bedoelt. Ekspleen

4 likes

Oh, maar dat ie helemaal niet erg hoor Hans.
Als je even terugleest zie je dat het een reactie op @Willemseiko is. Gaat over F1 …

1 like

had zelfs ik kunnen snappen. Volg alleen de uitslag, vandaar

2 likes

6 likes