Oke Astron vrienden, had beloofd dat ik een apart thema zou maken voor de Astron. Het thema zal worden, maak een foto van je Astron met een sport die je in het verleden of heden nog doet. Mogen geen wrist foto’s zijn, anders gaat @HansvV huilen. Ben het in dit geval wel met hem eens. Dus doe je aan voetbal, foto maken die verwijst naar het voetbal. Hier moeten de creatievelingen wel mee uit de voeten kunnen. Ik ga morgen aan de slag met mijn sport die ik 20 jaar beoefend heb. Mag natuurlijk vandaag al beginnen, zit geen daglimiet aan. Staat dus los van de week Nederlandse horloges, speciaal doe ik dit voor @junior (Remco). Hoop dat hij het waardeerd
Moet alleen nog bepalen welke Astron ik daarvoor ga gebruiken:
OF
… ik mag wel gewoon de dagelijkse polsfoto’s blijven plaatsen toch?
Vind fotograferen erg leuk maar ik wil er wel even de tijd voor nemen. Ben dus nog niet direct van de partij maar wel alvast benieuwd naar de frivoliteit van alle ‘inzendingen’. Sowieso, met een Astron erbij! Dat is altijd goed.
Ik zou er nog eentje kopen, dan kun je de middelste nemen!
Weer voor korte mouwtjes vandaag, lekker! Zou de lente dan nu echt beginnen?
Deze Astron is fraai hè. Hij staat je goed @Hennie.
De zon is inmiddels weg maar ik heb 'm (uiteraard) ook nog steeds om.
Bevalt 'ie goed Sjaak? Staat je prima!
Zou mij trouwens ook goed staan denk ik …
Ja
Mooi bescheiden maatje voor een Astron.
Ik denk ook dat die jou wel goed staat. De bedoeling is dat deze een tijdje blijft.
bij mij weet je het ook maar nooit
Kom op Remco, verwacht echt wel dat je meedoet
Goedemorgen Astron liefhebbers!
Het dagelijks polsje met daarop nog steeds mijn meest recente aanwinst …
Fijne dag.
Goed. Om het voorstel van @fredpanarai1 een boost te geven: hierbij mijn (eerste) bijdrage. Verzin zelf a.u.b. het verhaal (de sport) achter dit beeld. Reageren staat u uiteraard geheel vrij, doch antwoord is niet per sé verzekerd.
Ik zie een ‘NK Perkplantjes Vertrappen’ voor me. Misschien zelfs wel een WK. Heb je gewonnen? Leuke foto trouwens. Ze worden steeds beter Hans, goed bezig!
Zo gauw ik van binnen naar buiten ga gaat mij Astron gelijk naar de satelliet zoeken. Hebeen jullie dat ook?
Ik let er zelf niet zo op, maar ik geloof het wel.
Het klopt ook met de uitleg in de gebruiksaanwijzing …
Zodra het horloge aan voldoende helderheid in de open lucht is blootgesteld, ontvangt het automatisch GPS-signalen van GPS-satellieten. Dankzij deze functie is het horloge in staat om de tijd ook tijdens gebruik van het horloge automatisch exact in te stellen.
Wat dat betreft is een Astron uitermate geschikt voor luie mensen, het gaat allemaal vanzelf.
Dankjewel. Blij met deze reactie. Ik deed vroeger actief aan “omdetuinleiden”. Daar had je wel sportschoenen bij nodig gezien het formaat van sommige tuinen. Een wat onbekende sport in sommige delen van het land. Maar niet in Den Haag. Daar konden we er wat van.
Ik ben zo lui als een verken zeggen ze in de Betuwe.
Goedemiddag Astron vrienden,
Zoals beloofd in post 3364 zou ik ook mijn bijdrage aan dit thema doen. Vanaf 1976 t/m 1996 heb ik de sport Wing Chun beoefend met veel plezier, helaas gestopt door de druk van studie en werk.
Mijn eerste sifu in de jaren 80 was Rob Vogel, na bijna 10 jaar kreeg ik een sponser en kreeg ik prive lessen van sifu Joseph Wang Kiu.
Als ik dat vertel aan sommige mensen hebben ze nooit gehoord van Wing Chun en al helemaal niet van Joseph Wang gehoord, maar als ik ze dan vertel dat hij de sparringspartner was van Bruce Lee in de Ip man’s school, dan weet iedereen ineens waar ik het over heb.
De wegen van Bruce Lee en Joseph Wang scheidde zich, Bruce ging zich vooral toeleggen op een carrière in de filmwereld terwijl Joseph nog door ging bij Ip Man. Later is hij naar Europa gekomen om les te geven in Wing Chun. Rest mij nog te vertellen dat ik als kind begonnen ben met Judo, waar ik mijn hele leven plezier van heb gehad. Raadt ook ouders aan om kinderen de beginselen van Judo bij te brengen, scheelt wat breuken bij het vallen in het latere leven . Ik schrijf deze intro omdat de foto’s alleen verwijzen naar Bruce Lee en dat dit eigenlijk nog niets zegt. Mijn spullen heb ik later aan een leerling verkocht, dus daar heb ik niets meer van. Vandaar dat ik met mijn beperkte creativiteit deze foto’s heb gemaakt.
Zou leuk zijn, als er Astron liefhebbers ook wat over hun bedreven sport zouden vertellen en natuurlijk met 1 of meerdere Astrons op de foto met verwijzing naar hun sport.
Verder iedereen nog een fijne dag
Hier zeggen ze “Gast, je doet echt geen drol! Biertje?” …
Net trouwens even buiten geweest en de ontvangstindicator staat op ‘Y’ dus ik heb ook gelijk contact gehad met het hierboven. De Astron werkt dus prima.
Mooie techniek toch. Rolex heeft zoiets niet…