Seiko Astron SSE167J1 of Oris Great Barrier Reef III Limited

Zo op het eerste gezicht de Seiko voor mij. Vind alleen die band er totaal niet bij passen. Als dit echt de keus zou zijn dan dus de Oris. Als de Seiko een stalen band zou hebben, dan de Seiko.

1 like

Oris natuurlijk. Ben fan van beide merken, maar dit is geen twijfel.

1 like

Bedankt voor jullie input. Ik slaap er nog een nachtje over :wink:

1 like

Die oris is echt wel een kanjer !!

1 like

Seiko! Ze zijn zoveel mooier in het echt dan op de foto!

Maar een Oris gaat er hier absoluut ook komen.

8 likes

Zonder twijfel de oris :heart_eyes:

1 like

Ben al jaren best wel een Seikofanboy. Maar zou in dit geval toch voor de Aquis gaan.
Maar wat ik nooit zo goed begrijp is alweer bezig zijn met verkoop, voordat je een horloge überhaupt gekocht hebt. Zijn dit dan wel de horloges die je echt wilt? Of kun je misschien beter gaan voor iets dat je zo cool vindt dat je het nooit meer wilt verkopen?

1 like

Ik zou voor de Oris gaan. Maar vind die gewoon mooier.

1 like

Krijg de indruk dat je ze alleen op een plaatje hebt gezien. Dus ik zou zeggen: ga ze allebei in real life bekijken!
Automaat of quartzachtig/solar maakt jou blijkbaar niet veel uit. Dus volgens mij ben je er dan snel uit.

1 like

Als je voor de Seiko Astron kiest dan zou ik een model met het nieuwere 5x53 kaliber overwegen.

2 likes

Mee eens. De 5x53 is met een diameter van 42.9 mm vergelijkbaar met de Oris Aquis.

1 like

De Iris vind ik veel mooier en meer in balans. De Seiko wel erg druk.

1 like

O
R
I
S
:bangbang:

3 likes

Intuïtief denk ik dat de Oris beter zn waarde behoudt dan de Seiko.

1 like

Tussenstand 21-3 voor de Oris :sunglasses:

3 likes

Ik heb nooit een Oris gehad, en die op jouw plaatje doet me niets.

Een Astron heb ik wel gehad, en die zijn oogverblindend. Zeer mooi diepe wijzerplaat waar je op kunt blijven kijken. Alleen dan wel met stalen of titanium band.

3 likes

Ja zeker zeer mooi en ik kan het weten :grinning::+1:

2 likes