Ook prachtig!
Zeker, maar zo ééntje als jij hebt staat ook nog es op de verlanglijst.
Vind dat model / dial erg mooi, zeker op staal.
Qua bandje âhoortâ staal op zwart leer, en âgold capâ op bruin leer. Of een metalen bracelet, maar ja⊠leer vind ik dan sjieker.
Er wordt een bepaald soort alligator (print?) gebruikt die blijkbaar vintage is, en wat lastig te vinden met moderne bandjes.
Heb er zelf maar 'n Di-Modell original Teju bandje op gemikt - de Teju prints op kalf vind ik vaak toch wat neppig aandoen.
De bijbehorende originele buckle / gesp echter is helaas ook al niet mals geprijsd (wel te vinden met wat langer zoekenâŠ)
O een originele gesp zal het helemaal afmaken!
Ik heb voor het horloge 80 euro betaald. Denk dat dit acceptabel is?
Zeker weten. Ik zou er zelf best meer voor geven, zeker met werkende datum.
Mocht je er evt. (op termijn) vanaf willen hoor ik het natuurlijk graagâŠ
Een pogue is ook eigenlijk maar een veredelt vijfje met een chronograph uurwerk er in Dit is heel andere koek.
Ja er zijn genoeg stalen banden die zouden kunnen passen, lastige is alleen wel de endlinks. Vaak is een horloge met bandje veel makkelijker te vinden dan een aparte band. Op ebay komt er soms een voorbij, maar losse bracelets vragen ze vaak de hoofdprijs voor. Ik heb nog wel e.a. in mijn horlogedoos zitten maar niks dat zou passen op deze lugs.
Een goed exemplaar is denk ik rond de 500-600 waard, dat is waar ze voor weg gaan op ebay. Maar ik weet niet hoe jouw horloge er mechanisch aan toe is en dat het medallion ontbreekt is wel een min puntje. 300-400 moet je er zeker wel voor kunnen krijgen als hij goed loopt maar meer weet ik niet zeker
Ja datum doet het perfect!
Maar ik draag het liever nog even zelf.
Mooi zwart lederen band + originele gesp en het klokje kan er weer 50 jaar tegen
Dan wil ik dat adressje wel weten
Als je 'm een beurtje wilt laten geven, kan ik Richard Askham (tegenwoordig in UK) van harte aanbevelen.
Prachtig ding zeg, die kastvorm!!
Echt een koopje voor die âŹ80 piek. Veel draagplezier!