Seiko deal skx 007

Wat mij betreft werkte het goed, durfde het wel aan met dat bedrag. Je krijgt gewoon een track en tracecode en de bestelling werd gewoon netjes verpakt geleverd, niets op aan te merken.

Zonder importkosten? Dat valt nog te bezien. Met enige regelmaat belandt er namelijk pas na weken een factuur met 21% BTW + een paar % aan importheffing :sunglasses:

Ze hebben inderdaad een mooie selectie solar chronos, zoals de 237 en 239! Verleidelijk! :slight_smile:

Dat zal wel meevallen, want is volgens mij gewoon van binnen de EU verstuurd.

Als het vanuit Amsterdam komt (wat ik sterk betwijfel) dan is het okĆ©, maar als Amsterdam als ā€œtransitā€ wordt gebruikt (wat ik zo 1-2-3 lees) dan komt hij wel degelijk uit een buitenland. Hij komt toch niet rechtstreeks vanuit het DPD data centre?

Bovenstaande is de hele track en trace.

Geloof me: hij komt niet vanaf DPD, want die verkopen geen horloges :slight_smile:

Dat snap ik, maar geen importkosten… dat is belangrijkste.

Ja dat is natuurlijk waar. Ik hoop dat je geen naheffing krijgt, want dat is 21% BTW + een paar tientjes, maar dan nog ā€œbrand is ergerā€.

Brand?? Nee er zal geen naheffing komen. Heb zo vaak iets besteld, ook via Aliexpress, maar nog nooit geconfronteerd met een naheffing. Kan natuurlijk wel gebeuren, maar tja dat is dan maar keer zo. Geloof in dit geval dat er geen naheffing komt, diverse forums gelezen dat dit idd niet het geval is. Dan nog is het een goede deal, heb er zelfs 165 euro voor betaald.

1 like

Helemaal mee eens, plus dat je ook de mogelijkheid tot modding hebt.
En natuurlijk de expertise en service van Rob zelf :thumbsup:

Grt.

1 like