Seiko Duikers!

Klik hier voor meer info over 'een duiker' met een leren band ... 😎

Uit de oude doos een ex!
Lekkere dikke duikert was dit. :star_struck:

11 likes

Zekers! Ik mis hem wel een klein beetje.

8 likes

#MeToo en deze mis is ook nog wel …

Seiko maakt gewoon erg mooi spul in dat ‘tussensegment’.
Bang for je buck! :sunglasses:

… geldt voor Squale trouwens ook. Grote blij. :wink:

10 likes

Daar kon ik geen afscheid van nemen… nah ja, van de 143 dan. De 149 blijft ook een plaatje!

7 likes

Ikke wel … :wink:

Jeetje, ik heb er best veel gehad als ik ze zo 's ‘naast elkaar leg’. :see_no_evil:

7 likes

Hahaha dat is inderdaad jouw oude 143 op mijn foto :joy:

Leuk toch? Lekker wisselen. Je hebt in ieder geval meer ervaring met horloges dan ik hahaha.

5 likes

Tsja, een echte duiker is het niet. Maar wel 20 Bar. En de meeste hierboven zullen ook nooit dieper dan een halve meter komen, dus……

4 likes

Sinds ik een one watch policy heb wissel ik meer dan bladeren aan de bomen … :wink: is inderdaad leuk en in deze prijsklasse kost het je ook de kop niet aan afschrijving. Dus ik ga er nog even mee door!

What’s next? Volgend jaar maar eens rustig kijken. Misschien wel weer een Seiko duiker. Voorlopig ben ik blij met wat ik om de pols heb.

Klopt. Het is een Alpinist (als je omhoog gaat heb je ook drukbestendigheid nodig). Dus iets met bergen volgens mij, da’s echt een ander topic. René dacht ook al dat het een duiker was … :sunglasses:

2 likes

:point_up_2:

8 likes

Ik denk dat ie meer geschikt is voor een duik tot ca 10 meter dan de meeste andere hier in dit topic. Die bezel gebruik je toch niet, daar heb je een duikcomputer voor.

1 like

Oké …
:beers:

1 like

Nee niet om mee te duiken inderdaad, maar dat komt doordat ik geen duikbrevet heb.
Echter, de bezel gebruik ik dagelijks bij het koken. Dus die wordt wel degelijk gebruikt :grin:

2 likes

Heel eerlijk gezegd gebruik ik deze ook niet voor duiken. Toch te bang voor schade. Heb nog een goedkoop Invicta werkpaard voor dat werk. Maar dat is echt een ander topic :grin:

Hm, zou ik toch een chronometer voor nemen. Of je smartphone :joy:

1 like

De OG Marinemaster:)

18 likes

Hmmm ik ga dit gelijk even voorleggen bij vriendinlief. Ik vind het een legitieme reden om een nieuw horloge te kopen :rofl:

:shushing_face: anders vervalt bovenstaande reden.

2 likes

Dan heb ik dat niet gezegd. Ga voor de chrono! :fist_right:

1 like

14 likes

Nog zo’n duikert die nog nooit nat geworden is… :laughing:

15 likes

13 likes