Seiko Giugiaro Design L.E.: wat vinden we er van?

Extreem leuk :slight_smile: jammer genoeg niet betaalbaar buiten Japan :confused:

Best een looker :grinning:

Grt.

3 likes

ZĆ©ker! :sunglasses:

1 like

Misschien minder comfortabel, maar ik vind de eerste foto met de pushers onderop en bovenop erg cool! :+1:

De nieuwe ook wel gaaf maar niet zo cool als de echte 80Ā“s Seiko GuigiaroĀ“s.

Groeten,

Noel.

Ik vond die DMC nou net Ć©Ć©n van de vele dieptepunten van Guigiaroā€¦, Toegegevenā€¦ hij heeft wel enkele mooie autoā€™s ontworpen, maar ook een paar gedrochtenā€¦ zoals de Hyundai Stellarā€¦

de Nikon F4 Camera was ook van zijn handā€¦ en die is wel mooi ā€œin my bookā€.

Wat de Seiko betreftā€¦ ik weet niet wat die ā€œpuistā€ voor functie heeft?.. Ik heb hier een horloge met Dieptemeterā€¦ maar die zit aan de Linkerkantā€¦ zodat je er geen last van hebtā€¦

en de Hyundai Excel, FSO Polonez, Zastava Yugo, SEAT Malaga en nog zoā€™n paar.

Ik voel bij hem altijd een hoog ā€œde Bouvrieā€ gehalte. Ontwerp maar iets, een beetje bij voorkeur in mijn stijl & stuur me het geld maar. Dan mag je mijn naam gebruiken. Je kan me altijd bellen voor een volgende dealā€¦

2 likes

Not my cup of teaā€¦

Het zijn gewoon de chrono pushers. Het idee is dat ze dankzij de ā€˜puistā€™ groot en gemakkelijk te bedienen zijn wanneer je met handschoenen aan een voertuig aan het besturen bent. En dat is waarschijnlijk wel waar.

Dan zie ik nog het nut nietā€¦ met deze opstelling heb je de kans dat je beide pushers gelijk bedientā€¦ en dan doet ie nietsā€¦ een Bullhead is dan een slimmere constructieā€¦

Ach ja, nut is een groot woord. Laten we het op ā€œde bedoelingā€ houden :wink: Een gefaald designexperiment als het ware. Misschien vind ik het ook wel vooral gaaf ivm de Aliens connectie (een van mā€™n favoriete films allertijden). Ik wil 'm in elk geval hebben.

1 like

Schitterend

Gelukkig is smaak puur persoonlijkā€¦ik zal niemand ooit afraden er een te willen hebbenā€¦ alleenā€¦ is ie aan mij niet besteedā€¦ de oude vind ik mooier eerlijk gezegdā€¦

Good thinking Arie :+1:

Grt.

Wat een gedrocht.

ik zie nu pas dat het een reissue is van de Lt. Ripley watch in Aliens