Ik mis ze ook altijd heel erg.
Gister ook de 007 in goede orde ontvangen.
Meteen de rubber band van de SRP777 Turtle erop gezet
Ah mooi, daar heb ik nl een vraag over… hoeveel beter is de Turtle strap t.o.v. de standaard SKX007… mag ik het comfort vergelijken met die van een SUN0XX? Oftewel, siliconen?
En hoeveel gaan we er in het blauwe gedeelte, Facebook verkooppagina’s en marktplaats terugzien?
Allemaal blijvertjes denk ik.
Hier is gisteren ook een 007 binnengekomen.
Ik moet zeggen dat hij toch heel leuk is (de eerste 007 in mijn bezit).
Van het weekend ga ik hem maar eens proberen om de pols
Er zijn wel een endmill en een Murphy smooth bezel onderweg
Foto’s volgen!
De strap is inderdaad siliconen, lekker flexibel, maar trekt helaas wel wat vuil aan.
In afwachting op je antwoord vanmorgen gewoon maar besteld bij MW, dus morgen in de bus… #nokidding
Ik heb 'em inmiddels opgehaald bij PostNL, maar het valt me op dat die Jubilee-band geen millimeter korter had moeten zijn want anders had ik hem niet gepast.
Toch maar even een ander bandje bestellen.
Je laat me zo wel een heel stuk minder mannelijk voelen. Heb er 4 links uitgehaald en de snelverstel op het krapst gezet
Dat is inderdaad een band die qua schakels nipt past, ik heb nog 2 gaatjes over bij de fijnafstelling van de sluiting om m ruimer te zetten. Wel een erg prettige band om te dragen.
Ja, dat hoor ik wel vaker.
Moet er nu iets over techniek gezegt worden?
Bij mijn exemplaar blijken de wijzers niet helemaal lekker uitgelijnd te zijn, wat inhoudt dat de kleine wijzer op het hele uur niet precies op de marker staat.
En hij loopt iets te langzaam…
Hebben meerdere hier last van, of heb ik gewoon weer mazzel?
Retourneren aan Watch2Day heeft niet zoveel nut, want ze hebben volgens mij geen vervangende exemplaren meer.
Of zal ik hem even onderhanden laten nemen door bijvoorbeeld @Kalle?
Mogguh,
Unknown: mijn exemplaar (skx009K2) lijkt goed uitgelijnd en, alhoewel niet specifiek gemeten, loopt dit horloge “prima”.
mvg
Horloge draagt heerlijk!
Inderdaad gewoon na 1 dag in de bus en hij is fantastisch. Ik denk een mooie upgrade voor een SKXxxx. Ik had m besteld voor een baby tuna btw…