Hahaha, dat had ik er eigenlijk zelf als toevoeging bij willen zetten
Je was me net voor.
En zal eerst in een mod gaan (tu)
Wow wat is hij mooi!!!
toch maar de Sumoā¦
Prachtig horloge ziet er strak uit
gr Pieter
Hij is mooi, maar voor mij te groot en die datum he 
wat een mooi ding. daar blijf je toch met je bek open naar kijken :}:}
grt arie.
Ik heb op het Seiko forum de vraag maar gesteld: hoe moet de nieuwe duiker heten. Onder het motto: dit is het moment om geschiedenis te schrijven.
De reacties op dit horloge zijn over het algemeen negatief(ā¦). Enfin, kijk en lees zelf maar: http://www.network54.com/Forum/78440/message/1251312089/New+Seiko+diver.+So%2C+how+do+we+call+it-
Menno
Hj lijkt teveel op een MOD 
De wijzerplaat was voor mij ook het eerste wat me opviel. Die heb ik liever dan de platen van Yobokies of Noah; ik werk graag met de merkspullen zelf.
Daar hij is gemaakt mt een BFK als basis, weet ik zeker dat mensen die hem in handen hebben wel anders zullen piepepn. Dit is zeker weten een horloge met een ongekende afwerking. De band is zwaarder dan een Lumpy. De bezel voelt massief (en is het ook, geen lullige bezel-insert, maar een dikke ring die erin is gelegd).
Hij oogt wel druk, door de streepjes van de chapterring.
EINDELIJK⦠een Seiko diver met Arabische cijfers. (Ik vond de Seiko duikers tot nu toe zo saai met steeds maar die bollen en vierkantjes ipv cijfers. De monster kon dat nog goedmaken door zijn iha afwijkend design/bezel. )
Deze nieuwe komt daarenboven nog met een relatief nieuw uurwerkje en een aanvaardbare prijs.
Deze mag dus op mijn wishlist.
(:D(
Als ik de reacties zo lees van hardcore-seiko-lovers blijkt in ieder geval dat dit een controversieel horloge isā¦
Moet ik dus hebben :+:+:+:+:+
Ja, de overwegend negatieve reacties zijn heel gunstig voor de prijzen op internet!
Overigens vind ik veel reacties wel heel erg negatief. Op het eerste gezicht lijkt het afwerkingsniveau weer dit in orde; ik zie er iets Sumo-achtigs in. Ten tweede: de oude 6105 had ook al van die prominente streepjes op de chapterring! En ten derde, dit lijkt me ook een prima klok voor een oranje of blauwe wijzerplaat! Tenslotte: een gestraald of een PVD-uitvoering staat 'm ook goed, denk ik.
Menno
X(
Oeiā¦
Deze in PVDā¦Dan wordt het geheel net iets minder drukā¦:~
Grappig. Juist omdat er zo āgekraaktā wordt draai ik 180 graden bijā¦En ga ik deze steeds moooier vinden.
Zal wel een (erg) verlate pubertijd zijn of zo (overal tegenin gaan :D).
Deze klok ga ik dus ook op mijn sinterklaaslijstje zetten. Je weet nooit wat die goedheiligman door de schoorsteen lazertā¦
thieuster Schreef:
Ik heb op het Seiko forum de vraag maar gesteld:
hoe moet de nieuwe duiker heten. Onder het motto:
dit is het moment om geschiedenis te schrijven.De reacties op dit horloge zijn over het algemeen
negatief(ā¦). Enfin, kijk en lees zelf maar:
http://www.network54.com/Forum/78440/message/12513
12089/New+Seiko+diver.+So%2C+how+do+we+call+it-Menno
Ik vind het ook geen topper. De wijzers en de plaat spreken me totaal niet aan.