Seiko Kinetic only

16 likes

Voor degenen die een dergelijke kinetic hebben: er gingen geruchten dat de banden weer geleverd zouden worden door Seiko. Ik heb contact gehad met Seiko. Het gaat om de rubberen binnenband. Ik heb er een besteld, zodat ik een reserveband heb. Het kost een paar centen, €60, maar ik wil geen vervangende band op dit horloge.

2 likes

9 likes

Kinetic opladen :+1:t2: :sunglasses: :

3 likes

Da’s interessant nieuws, bedankt !

1 like

Vandaag is deze aan de beurt:

Een paar dagen geleden was het deze:

5 likes

5 likes

De helft van mijn Seiko klokken is kinetisch, al ruim 10 jaar in mijn bezit en het zijn blijvertjes!

8 likes

Goedenavond,
Prachtige klok! Seiko heeft een aantal limited editions waarvan dit er volgens mij 1 is.
De Arctura en Sportura serie hebben er ook een. Kom ik zelden in het wild tegen. Wel op internet gezien, Amazon bv maar kosten vaak meer dan 3k.
Soort van Grail watch voor mij.

De SLQ025 uit 2008, de SLQ021J en de SLQ023J vind ik prachtig maar helaas onbereikbaar😔

Dankjewel en idd dit is de slq019, de 2005 limited.
Ben er nog steeds blij mee maar eerlijk gezegd, ik zou hem niet nog eens kopen omdat de stalen en leren banden niet meer te koop zijn. De leren band is al naar zijn grootje en op de stalen band moet ik dus zuinig zijn. Zomaar een leren band bij laten maken is lastig omdat er een kunststof link in de band zit voor een mooie aansluiting.
Bezint dus eer gij begint. :wink:

Mn dressy one :slight_smile:

2 likes

Doe vannacht ff een BFK’tje :sunglasses:

7 likes

10 likes

11 likes

5 likes

Ha dezelfde kineticcer als mijn daily - voor rechts dan :stuck_out_tongue_winking_eye:. De bracelet moest nodig in de cleaner dus vandaag eens even deze ouwe :sunglasses:

6 likes


Die zie ik niet zo vaak voorbijkomen.

5 likes

5 likes

Altijd leuk design gevonden Heb ook nog een ‘gewone’ blauwe die zonder energie zit :stuck_out_tongue_winking_eye: