Seiko Kinetic only

Prima keuze! Succes met wachten! Waar heb je 'm besteld?

Bij solojapan, de man woont in Spanje, en haalt de Seikoā€™s uit Japan, aantal forumleden hebben positieve ervaringen .

Laat de postbode maar komen :blush:

Heb zijn naam inderdaad regelmatig zien langskomen, hier en op WUS. Zelf nog nooit zaken mee gedaan. Wachten is vreselijk! :anguished: :grinning:

Ik heb er ook een paar waaronder deze 3

Daarnaast deze 3

Deze kwam als defect uit Duitsland, maar wel in perfect optische conditie, bleek alleen accu vervangen noodzakelijk

De voorkeur gaat echter uit naar titanium

16 likes

Ik had vandaag een pakketje verwacht met ook mijn eerste Kinetic maar helaas, hopelijk komt hij morgen dan.
Besteld bij Monsterwatches en laten voorzien van double domed saffier.

Hopelijk morgen fotoā€™s :smile:

We wachten in spanning af, @WilcoD! :grinning:
Welke heb je besteld?

Dat ga ik natuurlijk niet verklappen, maar het is niks van wat hier boven al staat.

1 like

Leuk, dank: de SKJ001 en SMY001 staan bij deze ook op mā€™n wensenlijstjeā€¦ :slight_smile:

Het wachten duurt helaas wat langer, het glas moest een facet in geslepen worden alleen is dat niet helemaal goed gegaan.

Het wachten duurt voort, al vanaf begin december vorig jaarā€¦

Daā€™s balen! :unamused: Sterkte!

Magi (Solojapan) is top. :+1:

1 like

Ik heb ook een aantal kinetics, hoewel er ook al weer een paar het pand verlaten hebben.
Wel werd ik gek van het bijhouden van de reserve, draag namelijk bijna nooit twee dagen achtereen hetzelfde horloge. Toen heb ik op een goed moment een oplader gekocht, en dat bevalt uitstekend! In drie uur tijd volledig opgeladenā€¦

Ik heb hem indertijd bij Rob gekocht, veel goedkoper dan waar danook. Ik weet alleen niet of hij ze nog heeftā€¦

Dick

2 likes

Heb ik ook wel 'ns aan gedacht, zoā€™n lader. Dan zou ik ook nog wel 'n tweede Kinetic erbij durven kopen. Ik heb trouwens ergens op zolder nog wel zoā€™n Philips elektrische kaarsjesoplaadapparaat liggenā€¦ Misschien 'ns opzoeken.

Wat een prachtige verzameling Kineticsā€¦:+1:

1 like

Daar is hij dan eindelijk, het wachten is beloond.

6 likes

Mooi ding! Gefeliciteerd! Is met die ā€˜zwevendeā€™ indexen, toch?

Klopt is inderdaad met zwevende indexen, vond ik wel een leuk detail.


Dit zijn mijn kineticjes ik laat de kleintjes op met zoā€™n Imageo van Philips, gaat uitstekend.
De grote uurwerken laat ik op met een Seiko charger.

Van allemaal heb ik de capacitors vervangen wat bij de kleine dames Arcturaā€™s een crime was zo klein is het uurwerkje, maar de aanhouder wind, ze lopen nu allemaal uitstekend met een gangreserve van zoā€™n 3 aā€™4 maanden.

Mocht er nog iemand een Imageo lader willen ik heb er nog eentje liggen zonder de kaarsjes, die gaan vrij vlug stuk.

6 likes

Vandaag deze joekel met dubbele bezel. Heb begrepen dat ze hem de ā€˜sportsmanā€™ noemen.

7 likes

Cool, ik heb gisteren deze besteld:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/811iAPwe8jL.UY500.jpg

8 likes