Seiko King Turtle

Het kan aan mij liggen maar de dial lijkt erg veel op een chocoladereep.

Het lijkt mij meer blauw.

Die loupe er op is een deal breker.

Ik heb nog nooit een 4r36 gehad. Hoe zijn de ervaringen met dit uurwerk?

Hij is toch echt zwart.

Ik weet ook niet wat ik van die loupe vind. Heb er nooit één gehad maar sta er wel voor open :sweat_smile:

1 like

Deze is zwart ja, ik dacht dat je de andere bedoelde.
Persoonlijk hou ik ook van zwart, maar een ander kleurtje is ook wel eens wat.

1 like

Die groene heeft toch wel wat. Beetje iets weg van de pp aquanaut (met een beetje fantasie)

1 like

Dat kan natuurlijk ook

Oh ok. Die schijnt een beetje van dat matte legergroen te zijn. Beetje zoals die oude jeeps.

Lijkt wel een autoband die band :sweat_smile:

1 like

Haha ja dat wel, gaat hem meer om de plaat

1 like

Haha, ik snap wel wat je bedoelt.
Ik zou die PP wel eens willen passen. Lijkt me ook wel een tof ding.

1 like

Best leuk die King turtle, maar ik hoop eigenlijk dat ze met een nieuwe leuke (kleinere!) duiker komen.

De turtle draagt kleiner dan de maat doet vermoeden heb ik ondervonden bij mijn vorige turtle. Ik denk dat er inderdaad nog wel meerdere modellen zullen komen

1 like

Deze release helemaal gemist destijds. Zag em vandaag toevallig in n vitrine.

Vooral die groene met z’n groene band en groen dial MET de vierkante blokken stonden me wel aan. Ze deden me n beetje denken aan de vlakken op de schild v n schildpad. Als die vlakken wat meer gedaan was als bv op een PP aquanaut ofzo, zou dat gevoel nog meer versterkt hebben.

De ceramische insert en saffierglas zijn v harte welkom. De nieuwe ribbels op de bezel moet ik irl gezien hebben voor ik er wat over kan/wil zeggen.

De goudkleurige seconde wijzer en print hadden v mij niet gehoeven. En t vergrootglas al helemaal niet.

Oh dat dus