Vintage Seiko Only (Deel 1)

Als je geen specifieke kennis van al de kalibers hebt is dat ook bij Seiko niet al te makkelijk en de date calculators op internet hebben het vaak ook niet bij het juiste eind. Bij de Lord-Marvels is dat door de lange productietijd (12 jaar) lastiger dan bij de meeste Seiko’s.

1 like

Klopt ook wel, maar het serienummer van het aangeboden horloge begint met een 9. Dan is ‘65 toch echt heel vreemd. En een hele kleine zoektocht (prima artikels wornandwound en fratello) had hem kunnen leren dat deze versie pas sinds ‘67 in productie is. Van iemand die zegt dat hij een passie heeft voor vintage… ik deel Andy’s mening. Hij werkte hiervoor bij auctionata… Och, laat ook maar. Ik moet niet zeiken. Hij probeert ook gewoon een business te beginnen. Kwam verder over als aardige vent.

Morgen deze blauwe rakker weer eens omdoen:

13 likes

Heel chic horloge

2 likes

9 likes

Deze moet ik hebben, en gezien Lord Marvel deze week heen is gegaan lijkt me dat een mooi aandenken :wink:

2 likes

Volgens mij is nummer 1 gegadigde @daffie afgehaakt dus de bemachtig-de-LM-van-Candide-race ligt weer helemaal open.

2 likes

Als jij het zegt…

:thinking:

Haha, ik dacht dat je dat stuurde. Dat je hem te klein en/of te dressy vond. Moment, ik scroll even zes kilometer door onze Whatsappchat. :joy:

1 like

Nee ik was nog wel geïnteresseerd, kortom had nog geen nee gezegd. Maar jouw conclusie klopt wel…is met 35mm inderdaad net ff te klein helaas. Anders had ik het wel zeer graag gedaan.

1 like

Hij draagt wel iets groter hoor. Ik denk nog steeds dat je hem uitstekend kunt hebben. Lekker naast een 40mm duiker met donkere wijzerplaat. :wink:

1 like

Hmm…een GS met 37mm was al net aan…en de reden voor flipperen. Ik weet het niet…35mm lijkt mij té krap. En naast een 42mm Oris…:wink:

1 like

Dat zal niet zo moeilijk zijn toch?

3 likes

Wel als je ziet wat de huidige verkoopprijzen zijn. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Nou inderdaad, met €350,- red je dat niet

1 like

Nee, zeker niet. Maar ide is een gulle vent. Die verkoopt m straks voor een “vrienden” prijsje jo

2 likes

Goeie band ook!!

2 likes

Absoluut! Staat hem mooi, toch?

2 likes

Hirsch Ascott?

1 like

Absoluut Mr Sharp! Knap dat je dat zo ziet!

1 like