Hoe bedoel je?
Goedemorgen,
Dilemma! Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een SBDX001, een prachtige MM300 uit 2013, die er werkelijk nog als nieuw uitziet.
Ben er echt heel erg blij mee en is eigenlijk mijn daily horloge.
Maarja, toen zag ik de SLA023J met zijn heerlijke blauwe plaat!
Wat zou jullie keuze zijn? de SBDX001 houden of voor de SLA023J gaan?
Is de SLA023J erbij nemen geen optie? Zou die Marine Master 300 SBDX001 niet zo gauw meer weg doen…
Persoonlijk vond ik de blauwe Marine Master 300 mooi, maar een Marine Master hoort voor mij zwart te zijn
Wat is je redenatie om deze niet meer weg te doen?
Jij hebt hem in het verleden ook verkocht toch?
De SLA023J er bij? Is dat niet te veel van hetzelfde?
Ik denk dat ie bedoeld dat je de strap verkeerd heb zitten?
Die strap zit niet verkeerd. Dat is de Japanse manier. Zo zitten ze bij Seiko altijd.
En zo draag ik mijn IWC trouwens ook…
Jep zo zat de strap op mijn GS ook
Ik vind de blauwe ook heel gaaf! Was persoonlijk alleen bang dat ik blauw eerder zat zou zijn als zwart… succes met de keuze😉
Ik zeg er ook niks van, ik hijack even het topic om een uitleg te geven
Dat is juist het lastige hahaha.
- Wil ik de X wel of niet?
- Laat ik de “Oer MM300” gaan of niet
Dat is bijzonder. Maar is er een reden voor?
Die x stoort mij persoonlijk totaal niet, maar ik ben niet zo’n purist wat dat betreft. Ik heb liever een nieuw horloge met betere specs…
Welkom terug bij de club.
Geinig. Maar geen Rolex. Next!
Geintje, super lekker duo.
Nee geen idee, maar vind dit ook veel natuurlijker met vouwsluiting. Geeft een beetje hetzelfde gevoel als een metalen sluiting.
Ik heb ooit eens gelezen dat het mooie gedeelte van de band dan zichtbaar is voor de tafelgenoten, dit uit respect naar hen. Gezien de Japanse tradities zou dit zo maar juist kunnen zijn, maar bewijs heb ik er tot op heden niet voor gevonden.
Had het nog nooit gezien. Interessant dit soort anomaliteiten.
Zou een goede verklaring kunnen zijn. In Japan staat respect en correctheid hoog in het vaandel
Uhhh, ik zou nu een reactie kunnen plaatsen die dat weerlegd maar waarschijnlijk gaat dat wat te onsmakelijk zijn voor dit forum.