Seiko Marine Master 300 Topic 🌊

Zou hem dan een keer bij een Seiko dealer passen. Dan weet je het meteen.

1 like

Dat is het beste ja. Helaas de lockdown nog doorstaan. Heb ik in ieder geval wat om naar uit te kijken!

1 like

Als je een SKX kan dragen, dan raad ik je aan een MM300 op rubber (bijv Crafter Blue) uit te proberen. Dan vallen de MM300 maten heel erg mee en zeer vergelijkbaar met de SKX.

10 likes

Ralph ik vind hem zo mooi! Maar van mij zou hij minder diepte mogen hebben, dat heeft hij te veel en dan zou hij gelijk en stuk dunner kunnen worden mijn inziens. Dan zou hij perfect zijn en zouden denk ik ook meer mensen hem kopen. Nu is hij te hoog op de pols. Het monoblok systeem en uiterlijk verder is top!

1 like

Hij heeft inderdaad veel diepte in de wijzerplaat…maar dat vind ik juist wel tof. Mijn Sub, black bay en Seamaster hebben minder diepte dus dit is voor mij en leuke afwisseling. Horloge is inderdaad wel vrij dik. Ik snap dat dat voor veel mensen wel een puntje is. Denk dat de dikte door de monobloc case komt.

3 likes

Dat vraag ik me dus af. Het zal meespelen, maar ik denk dat het technisch mogelijk, door minder diepte te hebben en een minder dikke bezel het horloge dunner te maken valt…

1 like

nog wat shots van de MM op rubber en Lume!

11 likes

De diepte is juist wat maakt dat de mm300 de mooiste Seiko duiker is.:yum:

15 likes

:blue_heart:

1 like

Daar hebben ze een oplossing voor de mm200.:yum:

1 like

Is geen monoblock… Dus toch niet helemaal… Ondanks dat hij mooi is. Is hij dan niet af…

1 like

Ik denk dat de dikte zoals al gezegd aan de monobloc constructie ligt, de tuna Emperor en 1000m quartz zijn ook dik in geval van de Emperor heel dik.:joy:

1 like

Mee eens maar de MM200 is een reguliere Seiko met looks van de Marine Master 300. Maar komt qua afwerking en bouwkwaliteiten nog niet misschien in de buurt bij de MM300.

2 likes

Nee, de bezelring doet ook veel. Het horloge is wel platter te maken. Maar dat dikke maakt hem wel “ruig”

10 likes

Stiekem wel de lekkerste duiker, kwa looks weet ik geen mooiere.:smile:

1 like

En monoblock, maakt hem ook gaaf

3 likes

Hij doet het ook altijd heel goed op foto’s, vergeleken met de Tuna Emperor, die het op foto’s niet zo goed doet en het moet hebben van de kwaliteit, die moet je in de handen hebben voordat je weet wat dit voor kwaliteit is.

4 likes

Dit is wel even wennen

Inderdaad. Doe mij dit maar…

7 likes