Zeer ongepast om zo over een onschuldig
gefotografeerde badgast te schrijven.
met vriendelijke groet,
Aad
+1
(eigenlijk +10!)
Hier ook +1 en het is trouwens fotograFeren
Popma is een Vries:D
Scherp:D:D
ooit gehoord van blind typen?
ik ben d’r wel redelijk goed in, voudten kunnen voorkomen…zootje taalpuristen.
daarbij: op mijn toetsenbord zitten de v en f onder elkaar, op die USA importdingen van jullie zeker niet
Nou ja, jongens,waar blijven de mooie achtergronden?
Mijn inzending is echt apart, want de achtergrond bestaat niet echt. Het gebouw (Wie herkent het?) stond ooit midden in Rotterdam, op het Van Hoogendorpplein, maar dankzij de oorlog bestaat zowel het plein als het gebouw niet meer. Een bevriende architect wil het herbouwen, recht tegenover Centraal Station.
Het gebouw (Wie herkent het?)
stond ooit midden in Rotterdam, op het Van
Hoogendorpplein, maar dankzij de oorlog bestaat
zowel het plein als het gebouw niet meer. Een
bevriende architect wil het herbouwen, recht
tegenover Centraal Station.
Het doet me denken aan de “oude” Bijenkorf aan de Schiedamsevest, maar ik ben geen Rotterdammer…
Das dieptriest voor Vriesland, maar 1 mooie vrouw, en die is ook nog meestal in het buitenland.
Zelf zou ik het toch anders formuleren en zeggen dat Doutze van alle mooie vriezinnen de mooiste is.
Maar ja, iemand die zo kieskeurig is die heeft zelf of een heeeele mooie vrouw of is heeeel erg eenzaam.
hcptdg Schreef:
Popma Schreef:
jongens, het gaat om de Seiko
en een beetje dom praat moet kunnen, niet alles
te
serieus pakken
(of klagen hier alleen de heren met eenzelfde
kaliber vrouw in huis? )
Die Seiko is stukken mooier dan dat (virtuele) gebouw.
Bert K Schreef:
Nou ja, jongens,waar blijven de mooie
achtergronden?
Mijn inzending is echt apart, want de achtergrond
bestaat niet echt. Het gebouw (Wie herkent het?)
stond ooit midden in Rotterdam, op het Van
Hoogendorpplein, maar dankzij de oorlog bestaat
zowel het plein als het gebouw niet meer. Een
bevriende architect wil het herbouwen, recht
tegenover Centraal Station.
Iedereen weet dat 1. Amsterdam de mooiste stad is,
en
2. Ajax de
enige échte voetbalclub is
ad 1) Iedereen? je spreekt toch niet voor mij, je kent mijn mening niet, laat staan die van de rotterdammers, je mag hoogstens spreken van “velen” en dan nog is het subjectief.
ad 2) wat is een “echte” voetbalclub, en als er maar 1 van is kun je natuurlijk geen competietie houden of championsleague, ook weer heel subjectief.
Kijk, dat wist ik nou nog niet. Da’s goed nieuws. En Rotterdam kennende komt 'ie er ook wel!
Terug on topic: ik ben wel benieuwd waar de OP foto gemaakt is! En ik kan niet wachten om over een aantal maanden, midden in de winter, weer eens een paar vergelijkbare foto’s het forum op te slingeren!
Even een oudje - een paar jaar geleden in Zuidwest Florida:
Mooie foto, idd een goeie achtergrond. (Hoef je ook niet bang te zijn dat ie gejat wordt.)
En of de oude Bijenkorf ooit terugkomt? Tja, die architect wil wel, maar hij heeft geen cent. Bovendien moet er een flink kantoorpand plat, weliswaar lelijk, maar toch…
Maar het zou leuk zijn.
Terug on topic: ik ben wel benieuwd waar de OP
foto gemaakt is! En ik kan niet wachten om over
een aantal maanden, midden in de winter, weer eens
een paar vergelijkbare foto’s het forum op te
slingeren!
Even een oudje - een paar jaar geleden in Zuidwest
Florida: