Seiko Only Deel III

Oh :open_mouth:, wow! Jij hebt hem gewoon. Dat is op dit moment mijn most wanted!

De AR-coating moet subliem zijn, niet waar? Lijkt in ieder geval zo te zijn, gezien de foto.

1 like

Het hebben van de zaak is het einde van t vermaak :sweat_smile: Hij valt mij helaas wat tegen, vooral qua wijzerplaat. De AR en afleesbaarheid zijn wel goed

1 like

De wijzerplaat is wel heerlijk clean en rustig.

1 like

Ik vond toen de wijzers irl niet mooi. De wijzers lijken wel in de verf gedoopt. In ieder geval niet geblauwd door warmte. Mooier was geweest als ze alleen de secondewijzer hadden gedaan, net zoals bij GS.
Ik heb nu de SARX035 en die vind ik zelf een stuk mooier.

2 likes

Ja het is allemaal een kwestie van smaak. Het is allemaal netjes gemaakt en is inderdaad een clean ontwerp. Kast is dan ook wel weer super scherp. Maar het horloge doet me helaas niet zo veel, ik krijg er niet het wow gevoel bij. Het zal denk ik een catch en release worden :upside_down_face:

Ik denk dat zoiets niet kunt verwachten van een horloge van ca. €600. Zou uiteraard wel mooi zijn.

De sarx035 staat op mijn verlanglijstje samen met de sarx033.
I am looking forward to the blue section.:eyes:

1 like

Ik heb de SARX035 is gewoon een prachtig ding voor dat geld.

19 likes

Ik ook. @koekoek, laat hem maar komen!

Blijft een close-up waard SARX055

10 likes

Prachtig horloge

1 like

Sarx033 stond deze week nog in het blauwe

Nieuw Nato binnen voor de Turtle

9 likes

:joy:

Oh had niet opgelet zie ik. Via de telefoon gepost.

Toch even snel aangepast :stuck_out_tongue:

1 like

:heart_eyes: Gorgeous. Wat ik jammer vind, en dit is natuurlijk persoonlijk, is dat ie een tikkeltje te groot is. Anders was het perfect. 38-39mm is de sweet spot voor mij. Dit geldt ook voor onderstaand horloge, de SDGM001. Wordt helaas te weinig door mij gedragen. Maar niettemin, ook een beauty.

11 likes

Hallo kenners. Ik ben op zoek naar een groene Alpinst.

Nou heb ik al een blauw op dezelfde band als deze groene uit de advertentie. Mijn band sluit echter mooi aan bij de kast. Bij deze zie ik enorm veel speling. Is dit normaal of kan dit (bijvoorbeeld) komen door het gebruik van verkeerde/te dunne pushpins?

12 likes

Ik ben een liefhebber van de seiko tunas, fijne goed dragende duikers met een eigen gezicht.:slight_smile:

10 likes

Misschien iets spannenders?

14 likes