Seiko Only Deel III

Plaatje ! :heart_eyes:

Prachtig horloge!

Zwerft hier ergens ook een vintages versie van deze rond.

Edit: even op chrono opgezocht, wat een waarde heeft dit model ook :money_mouth_face:


Turtle 779

9 likes

Moest er even aan wennen, maar met een nieuw crystal erin is mijn VFA toch best mooi :heart_eyes:

12 likes

Wat zouden jullie doen? 3 is wel wat veel dus ik wil er een verkopen.Maar welke?

  • Blue Lagoon
  • Dawn Grey
  • Padi

0 stemmers

1 like

Ik zou ze allemaal verkopen, ben de turtle beu gezien

Ik ben juist nu in een turtle fase, ik vind ze geweldig en dragen erg comfortabel. :sunglasses: Een heerlijk dagelijks horloge.

2 likes

Padi is veel te druk. Ik zou die wegdoen in jouw geval.

1 like

Turtle houden

Ik zou de PADI weg doen, of 2 en een mooie duiker voor weer kopen, Dawn Grey zou ik houden.

1 like

18 likes

De padi heeft de meeste stemmen, omdat iedereen die wil hebben. Dus, niet weg doen. Hij is gewoon er mooi. Een echte toolwatch of beter duiker.

De grijze wegdoen. Het horloge is te vlak en kil. Te koud en karakterloos.

De blauw is subtiel en mooi en dus ook niet wegdoen.

5 likes

Heb zelf ook een PADI gehad en weer weg gedaan omdat ik hem te druk vond.
En kon ook niet wennen aan die rode wijzer :sweat_smile:

Twee blauwe Turtles is op zich ook zonde, en dan is de Blue Lagoon echt veel mooier :+1:

2 likes

Dat is in het echt dus anders. Ik ben hem echt erg gaan waarderen.

Haha dat zal het zijn. :upside_down_face::upside_down_face: De padi is inderdaad een fijne daily/beater en ook wat goedkoper dan de andere twee. De Blue Lagoon is wel erg speciaal en volgens mij echt een heerlijke zomer klatser. Dat zijn een beetje mijn overwegingen

3 likes

Ik heb me gisteren een nieuwe turtle gekocht de srpc23k1
Effe foto erbij zetten.
images
Bij Bouwman online voor € 410,-
Is misschien een beetje veel wat vinden jullie?

14 likes

Mooi, ik hou wel van de zwarte wijzerplaat

Dat is eigelijk grijsachtig met sundail ook wel antraciet genoemd. Heeft een mooi effect in de zon

9 likes

Kan het alleen maar beamen! :+1:

1 like

Erg mooi

1 like

Ik was gisteren een beetje in een trolling bui, heb ook zo’n fase gehad en ze heeft lang geduurd! Vind van de 3 de Dawn Grey de leukste. De PADI de minste. Veel succes met het beslissen.

1 like