Seiko Only Deel III

Japans klassiek

Brons, staal en ijzer

2 likes

Rozendamast

5 likes

Ja dat wel, maar dat boek heb ik ook niet :wink: Vind dat allemaal veel te gek voor een boekje.

1 like

9 likes

8 likes

Mijn kerstkado voor mezelf, een mooie
Seiko turtle srpc23k1.


15 likes

Mooi spul…:grin:

1 like

Even een cross post: Vandaag was het weer eens tijd voor de befaamde Hodinkee Seiko SNKL23!

8 likes

Vandaag eindelijk binnen! Mijn bedoeling is om de bezel te veranderen naar een blauwe 12h en als vakantie-horloge te gebruiken.
Ik heb ook een Seiko Turtle “Save the Ocean - White Shark” en een Samurai “Save the Ocean”.

Persoonlijk ben ik veel grotere fan van het design van de Samurai, maar die heeft geen dag-aanduiding, wat ik wel belangrijk vind in een horloge, en nog meer in een vakantiehorloge.

Ik vind de dial van de STO-edities ongelooflijk mooi. Ik kijk met echt plezier naar de wijzerplaat.

7 likes

Thanks heb ik wel een tijdje over gedaan ik vind de seiko duikers geweldig :star_struck::+1:

Dat je dat wat eerder had kunnen bedenken?

Wel 'n mooie collectie zo. :+1::+1:

Ff het Seiko Waffle bandje dmv de heetwatertruc comfortabeler gemaakt :smiley:

12 likes

Hoezo dat begrijp ik niet helemaal. Ben een echte seiko liefhebber van vintage tot modern vind alles mooi met name de duikers en de sarbs

Nee, ik bedoel bestellen & je dan pas gaan afvragen of hij niet wat te duur was. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Ahh, ik bedoel mijn collectie bijelkaar verzamelen. Staat niet helemaal goed verwoord.

Afterpay mate en kan hem altijd nog terugsturen maar ik vind het wel goed zo. Ik wou weten waar ik de volgende keer wellicht terecht kan.

1 like

Nog steeds deze om.

8 likes

14 likes