Seiko Only Deel III

Oeeww deze zijn supergaaf zeg! Dank voor het delen.

1 like

Er is nu ook een zwarte Sumo toegevoegd aan de Black series Prospex lijn.
De SBDC095

5 likes

Dank! Het is een Seiko Samurai SRPB55 met een SRPB51 wijzerplaat, Yobokies Sammie XL hands, en een DLW Ceramic Stealth insert.

1 like

Groen!

11 likes

Mooi horloge, ik zou wel een ander glaasje willen.

Thnx, is ook mooi deze groene dial met goud kleurige details doet het altijd goed, heb er ook een stalenband bij maar op leer toch mooier.

1 like

9 likes


Ik had hetzelfde idee vandaag.

11 likes

Mooi ding, de SPB051 wil ik ook nog wel eens proberen! Net even anders dan de SPB077 die ik heb gehad.

Heb hem in oktober overgenomen van een Forumlid en vind het zelf 1 van de mooiere Seiko’s. Hij bevalt me ieder geval heel goed kan hem aanraden.

1 like

Seiko Sunday :metal:

9 likes

Geloof ik direct! Als er weer een Seiko (bij)komt gaat het of deze, die jij hebt, of de SPB083 (blauwe plaat) worden. Beide knipogen naar me. Maar goed, ik had echt andere plannen met de horlogespaarpot. Altijd maar die twijfel, lastig. :wink:

Zo mooi zeg, zijn er al typenummers bekend?

SBDY049 en SBDY051

1 like

:joy::joy:heel herkenbaar die eeuwige twijfel altijd. De blauwe is ook gaaf. Succes met kiezen​:wink:

Gaaf, die MM300 wijzers staan hem super :+1:t2:

2 likes

Die vergrootglaasjes zijn bij een rolex al niks, Seiko gaat er nu ook mee beginnen, helaas, heb de meeste turtles wel gehad blue Lagoon, green turtle, de zwarte, de blauwe, alles weggedaan, alleen de padi heb ik nog, geeft kleur aan de verzameling.:stuck_out_tongue_winking_eye::watch:

Waar is er meer informatie over deze te vinden ?

8 likes

Vooral op Instagram en Facebook momenteel, al is er niet meer info dan wat hier nu staat in mijn eerdere posts.

1 like